Consum

¿Què conté el cistell anticrisi de 30 euros de Carrefour?

Marca blanca i productes bàsics per ajudar el consumidor

fachada-carrefour

fachada-carrefour

1
Es llegeix en minuts

30 productes per 30 euros, aquest és el cistell que ha creat Carrefour –compost per compra bàsica– que ve a respondre a la proposta impulsada per la vicepresidenta del Govern i ministra de Treball, Yolanda Díaz, que es limiti el preu d’una vintena de productes bàsics d’alimentació per ajudar a compensar l’efecte de l’alta inflació en la butxaca del consumidor.

Segons la cadena francesa, els articles que formen part d’aquesta cistella, amb la qual ha donat un important cop d’efecte publicitari avançant-se a la resta de competidors, són de marca blanca i habituals a les llars espanyoles: l’esmorzar, conserves, pasta, oli, cafè i una selecció d’articles de drogueria, neteja i perfumeria.

Per Carrefour, «la situació actual requereix mesures àgils i efectives. En aquests moments, en què cada acte de compra és més valuós que mai, Carrefour dona resposta als seus clients: treballem per oferir solucions d’estalvi que protegeixin el poder adquisitiu de les famílies a Espanya».

Notícies relacionades

El cistell estarà disponible del 12 de setembre al 8 de gener i es podrà adquirir en hipermercats Carrefour, Carrefour Market i a través del comerç ‘online’.

Segons Yolanda Díaz, el cistell d’aliments bàsics que reclama als supermercats hauria de variar cada setmana. De moment es desconeix si Carrefour seguirà la recomanació.