La borsa d’aquest dilluns 26 de setembre del 2022
Mínim anual de la Borsa espanyola després de caure un 0,99%
Mínim anual de la Borsa espanyola després de deixar-se un 0,99%. L’índex de referència del parquet espanyol, l’Ibex 35, ha registrat aquest dilluns un nou mínim anual de tancament de 7.508 punts, després de cedir-ne 75, afectada per la caiguda de Wall Street i dels grans valors, en una jornada protagonitzada pel resultat de les eleccions a Itàlia amb la victòria de l’extrema dreta de Giorgia Meloni. La Borsa italiana ha reaccionat a l’alça a aquest resultat electoral, amb un ascens del 0,67% en la sessió, mentre que Londres ha avançat un 0,03%, París ha cedit un 0,24% i Frankfurt ha perdut un 0,46%. De tornada a Espanya, tots els grans noms han tancat en negatiu, entre els quals destaca Telefónica, que ha retallat el 2,62%; Iberdrola, l’1,86%; Banco Santander, l’1,11%; BBVA, el 0,35%; Repsol, el 0,26%, i Inditex, el 0,19%. Si bé la caiguda més gran de l’Ibex ha sigut per a Inmobiliaria Colonial, amb un descens del 3,71%. En positiu s’han col·locat només vuit companyies: Fluidra (+3,12%), Sacyr (+2,22%), Grifols (+0,65%), Bankinter (+0,64%), Indra (+0,38%), Amadeus (+0,30%), IAG (+0,27%) i Aena (+0,23%).
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Grans fortunes treuen a borsa 2.000 milions en actius immobiliaris
- "Ho han deixat cremar tot"
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"