Trens
Entra en servei el tercer tren de la línia Lleida – La Pobla de Segur de FGC

tn es-fgc-class113-emu
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha iniciat el servei del tercer tren de la línia Lleida – La Pobla de Segur després de superar satisfactòriament el període de proves tècniques i de circulació i d’haver rebut els permisos per poder circular i oferir servei comercial.
El nou tren permetrà millorar i reforçar la disponibilitat del servei, ja que evitarà els serveis alternatius per carretera que s’ofereixen quan alguna de les dues unitats és al taller per tasques de manteniment, ha informat FGC en un comunicat aquest dissabte.
Aquesta tercera fa 41 metres de longitud, té capacitat màxima per a 201 persones –104 assegudes–, està adaptada per a persones amb mobilitat reduïda i disposa d’espais multifunció per a carros de nadons, bicicletes i cadires de rodes.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"