Consum
Aquest és el supermercat més barat i desconegut d’Espanya: estalvi de fins a 100 euros al mes
Una ‘app’ permet agrupar les demandes i redueix el cost dels productes en comparació amb les compres tradicionals
Amb la taxa d’inflació al 10,2%, la més alta a Espanya des de 1985, els ciutadans miren d’estrènyer-se el cinturó i retallar despeses per rebaixar l’impacte en les economies domèstiques. I una de les partides més importants és el cistell de consum, que és avui un 15,2% més car que l’any passat per aquestes dates, segons l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU).
Davant aquest escenari, s’aguditza l’enginy, com el que han tingut els creadors de Buo, una ‘app’ per fer compres grupals que garanteix estalvis de fins a un 30%, d’uns 100 euros al mes, en comparació amb els supermercats tradicionals, fet que els converteix en «els més barats» del sector.
Notícies relacionadesLa innovació té a veure que la compra la fan diversos consumidors, que formalitzen una demanda conjunta gràcies a l’aplicació, aconseguint així preus més competitius dels proveïdors que si els fessin de manera individual.
Els clients poden recollir les comandes en un termini que va de les 24 hores a les 48 hores al mig centenar de punts de recollida que Buo té a Barcelona, on és operativa. Es preveu que estigui disponible a Madrid en les pròximes setmanes i preveu expandir-se a altres punts de la geografia espanyola ben aviat.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»