Empreses
Banc Sabadell finança la consultora digital Izertis amb 8 milions d’euros
La companyia pretén utilitzar els diners per adquirir noves empreses i duplicar la seva facturació fins als 125 milions l’any que ve

Injecció de capital per a la consultora digital asturiana Izertis. El Banc Sabadell, a través de la seva filial de deute Crisae Private Debt, ha concedit 8 milions d’euros a l’empresa en una operació ‘bullet’, que vol dir que la companyia amb seu a Gijón haurà de tornar l’import prestat d’una sola vegada i, segons l’acord, d’aquí a set anys.
D’acord amb un comunicat, la idea de l’entitat bancària és «potenciar el desenvolupament inorgànic de la consultora», és a dir, la seva adquisició de noves companyies. Només aquest any, l’empresa ha integrat Duonet, Okode i Sidertia. Aquesta última és la seva gran compra fins a la data i l’ha convertit, de nou segons el comunicat, «en un dels principals actors nacionals en matèria de ciberseguretat, custòdia, auditoria i prevenció».
De fet, els fons que gestiona Crisae Private Debt estan pensats per alimentar empreses espanyoles amb plans d’internacionalització sòlids, amb perfil de risc molt limitat, nivells de palanquejament moderats i que estiguin interessades a disposar d’una estructura diversificada més enllà del crèdit bancari tradicional.
Notícies relacionadesEn aquest sentit, el pla estratègic d’Izertis s’orienta a arribar als 125 milions d’euros de facturació de cara a l’any que ve, un exercici que pretén tancar amb 12,5 milions d’euros d’ebitda (beneficis abans d’impostos, taxes, amortitzacions...).
«Els recursos que aconseguim amb aquest finançament possibilitaran incrementar operacions més sòlides com les que estem realitzant en els últims mesos, de cara a superar el nostre ambiciós pla de negoci», explica la directora d’administració i finances d’Izertis, Lourdes Argüelles. «És un honor acompanyar Izertis en la seva estratègia de creixement en la tercera operació de Crisae: amb la nostra flexibilitat, recolzem la companyia en la consecució del seu pla estratègic», conclou, al seu torn, el subdirector general de Banc Sabadell i president de Crisae Private Debt, Raúl Rodríguez.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- Antiterrorisme Dos detinguts a Lleida per difondre contingut gihadista i voler anar a la zona de conflicte
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Successos Un narco serbi s’amaga set anys a Lloret de Mar i el descobreixen pel passaport fals
- Incendis a Astúries El foc ha arrasat ja 4.000 hectàrees a Astúries: tres nous incendis enfonsen els veïns en l’angoixa
- Les flames avancen i ja calcinen el 7% de tota la província d’Ourense