Bank of America es converteix en el principal accionista del Banc Sabadell

Bank of America Corporation ha aflorat una participació del 6,3% al Banc Sabadell, convertint-se així en el primer accionista significatiu de l’entitat, per davant de BlackRock o David Martínez, segons els registres de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
En concret, ha notificat el control d’un 6,323% del capital social del banc, tant a través de drets de vot, amb un 1,681%, com d’instruments financers, amb un 4,642%.
Notícies relacionadesAquest moviment va tenir lloc el 10 de juny, quan l’acció del Sabadell va tancar per sota dels 0,8 euros; concretament, 0,79 euros. Al preu actual de 0,77 euros per títol, la participació de Bank of America en l’entitat espanyola té un valor aproximat de 274 milions d’euros.
Bank of America es converteix així en el primer accionista per percentatge de participació, per davant de BlackRock (4,991%), David Martínez Guzmán (3,495%), Lewis A. Sanders (3,473%), Fintech Europe (3,105%) i Dimensional Fund Advisors (3,011%).
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents
- CRISI D’INCENDIS El PP acusa Sánchez de «polaritzar» i rebutja la seva proposta de pacte d’Estat sobre el canvi climàtic
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Després de la petició d’un sector crític Junqueras s’obre que ERC celebri una consulta interna per decidir si continua fent costat a Illa