Cadena d’hamburgueseries
Five Guys obre el seu setè restaurant a Catalunya
El nou local es troba al centre comercial The Style Outlets, a Viladecans

Fan les hamburgueses preferides de l’expresident Barack Obama i entre els seus «fans» es troben personatges com David Cameron, Adele i Justin Bieber. La cadena d’hamburgueseries Five Guys continua expandint-se amb l’obertura del seu setè local a Catalunya. El nou restaurant és al centre comercial The Style Outlets, a Viladecans, disposa de 270 metres quadrats i d’una terrassa per a més de 70 persones.
L’últim any, l’aposta del grup per Catalunya ha sigut una prioritat. Des que van aterrar el 2018 al centre comercial La Maquinista, Five Guys ja suma set locals en territori català i l’últim any han incorporat un restaurant a l’avinguda de Diagonal i una ‘flagship store’ al passeig de Gràcia.
Planificació anual
Amb 23 establiments a Espanya i després de l’aturada per la pandèmia, la cadena espera continuar la seva expansió amb un full de ruta que, segons el seu director al país, Daniel Agromayor, planeja set obertures a l’any.
Des de la inauguració del seu primer restaurant el 1986 a Arlington (Virgínia, Estats Units), la filosofia de la cadena s’ha mantingut pràcticament intacta: hamburgueses fresques amb ingredients naturals i patates tallades a mà cada dia.
Amb més de 1.600 locals, la gran majoria als Estats Units, Londres va ser la primera ciutat on van obrir un dels seus restaurants fora de Nord-amèrica.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira