Serveis telefònics
Les empreses hauran d’atendre les queixes telefòniques en un termini màxim de tres minuts
El Consell de Ministres aprova la llei de serveis d’atenció al client
«S’han acabat els temps d’espera pràcticament infinits, que fan que moltes vegades el client renunciï al servei d’atenció al client», en paraules del ministre de Consum, Alberto Garzón, que ha presentat aquest dimarts al Consell de Ministres un avantprojecte de llei que millora la relació entre les empreses i els consumidors i fixa que les grans companyies hauran d’atendre les queixes, consultes, reclamacions o incidències que es formulin per telèfon en un temps d’espera màxim de tres minuts.
Així mateix, les queixes s’hauran de resoldre en el termini «més breu possible», que no pot ser superior als 15 dies per a les empreses de serveis generals i no pot superar les dues hores en el cas de serveis bàsics com l’electricitat, l’aigua, internet o els transports.
La llei, que ara es passarà a tramitar a les Corts, prohibeix, a més, que les empreses atenguin el consumidor exclusivament a través de contestadors automàtics. Si el client exigeix que l’atengui una persona física, s’haurà de satisfer la seva demanda.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- Monedes de col·leccionista valorades en més de 150.000 euros: peces d’or històriques
- De la mà de la IA El Govern s’inspira en el model estoni per simplificar els tràmits administratius
- Agressions sexuals Detenen un jove de 18 anys per fer tocaments a dues adolescents a les Fires de Girona
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
