Borsa de Madrid
L’Ibex 35 perd els 8.500 després de caure un 1,56% en l’obertura
El selectiu espanyol acusa els descensos registrats a Wall Street - Tots els valors arrenquen la jornada en vermell
L’Ibex 35 ha iniciat la sessió d’aquest dimarts amb una caiguda de l’1,56%, fet que ha portat el selectiu a situar-se en els 8.451,1 enters a les 9.01 hores, després dels descensos registrats ahir a Wall Street i a l’espera de la publicació de la dada de l’IPC als Estats Units.
En concret, el Dow Jones va tancar amb una caiguda de l’1,19%, el S&P 500 de l’1,69% i el Nasdaq, del 2,18% en un context en què els inversors segueixen pendents de l’evolució de la guerra a Ucraïna.
Després de tancar ahir amb un descens del 0,25%, el selectiu madrileny iniciava la sessió per sota de la cota psicològica dels 8.500 punts, amb tots els valors en vermell.
En els primers compassos de la sessió d’aquest dimarts, les caigudes més acusades eren per a Solaria (-3,58%), Bankinter (-2,45%), Iberdrola (-2,27%), BBVA (-2,27%), Acciona (-2,19%), Santander (-2,11%), Sabadell (-1,95%), Inditex (-1,91%) i CaixaBank (-1,89%).
La resta de borses europees han obert en vermell amb caigudes del 1,89% per a Frankfurt, del 0,9% per a Londres i del 1,64% per a París.
Notícies relacionadesEl preu del barril de cru Brent, de referència per a Europa, s’ha situat en 101 dòlars, amb un ascens del 2,82%, i el barril de petroli WTI, de referència per als EUA, ha pujat un 3%, fins als 97 dòlars.
Finalment, la cotització de l’euro respecte al dòlar s’ha col·locat en 1,0857 ‘bitllets verds’, i la prima de risc espanyola s’ha situat en 91 punts bàsics, amb l’interès exigit al bo a 10 anys en l’1,779%.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
