Sector immobiliari
FCC llança una opa sobre el 24% de Metrovacesa
L’import de l’operació ascendeix a 283,93 milions d’euros, a raó de 7,8 euros per títol
FCC Immobiliaria, societat del grup FCC, ha decidit llançar una oferta pública voluntària parcial d’adquisició (opa) sobre el 24% del capital social de Metrovacesa per un import de 283,93 milions d’euros, segons han informat les dues parts a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
En concret, l’oferta, que es formula sobre un màxim de 36.402.322 accions de Metrovacesa a raó de 7,8 euros per títol en efectiu, ha sigut adoptada per acord del consell d’administració de FCC Immobiliaria, després de la presa de coneixement i manifestació que resulta conforme amb l’interès i l’estratègia del Grup FCC.
Notícies relacionadesFCC Immobiliària i el seu soci de control, Control Empresarial de Capitals (CEC), podran arribar mitjançant l’operació a una participació màxima del 29,4087% del capital social de Metrovacesa (incloent-hi el 5,4087% que ja és de la seva titularitat).
FCC Inmobiliaria ha assegurat que té compromès prou finançament per obtenir els fons necessaris per atendre la contraprestació total de l’oferta, que es formula com una compravenda.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat