Crisi ferroviària
Renfe s’afegeix a Iryo i no indemnitzarà els passatgers «amb motiu de les limitacions temporals de velocitat»
Els bitllets adquirits a partir del 31 de gener no generaran dret a indemnització quan el retard es degui a les limitacions de velocitat establertes per Adif
La companyia pública Renfe se suma a les polítiques de cancel·lacions i retards d’Iryo i no indemnitzarà els passatgers «amb motiu de les limitacions temporals de velocitat».
«Amb motiu de les limitacions temporals de velocitat establertes pel gestor de les infraestructures (Adif) en diferents punts de la xarxa ferroviària, alguns serveis poden experimentar retards aliens a Renfe. Els bitllets adquirits a partir del 31 de gener no generaran dret a indemnització quan el retard es degui a aquestes limitacions de velocitat», explica l’empresa en la seva pàgina web.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Temes:
- Investigació en marxa Els metges que van atendre el nadó del Vall d’Hebron asseguren que mai havien vist unes lesions tan greus
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- Guerra al Pròxim Orient Trump anuncia que els EUA atacaran «amb gran duresa» l’Iran «aquesta mateixa nit»
- Homenatge Lego converteix la Sagrada Família de Gaudí en el set més gran de la seva història amb 12.000 peces
