El Sabadell ven la torre a la Diagonal de BCN per 90 milions
Hines, el comprador, mantindrà el banc com a inquilí de l’edifici

La firma immobiliària Hines ha comprat l’edifici del Banc Sabadell a l’avinguda Diagonal de Barcelona. El preu ronda els 90 milions d’euros, segons fonts del mercat. L’adquisició s’ha fet a través del fons Hines European Core Found (HECF) i servirà a la companyia per augmentar la seva presència en el sector de les oficines i, en especial, a la zona ‘prime’ de Barcelona.
La torre, situada a la intersecció de l’avinguda Diagonal amb el carrer Balmes, és un dels edificis d’oficines més icònics de Barcelona. L’immoble, d’11.823 metres quadrats sobre rasant i 83 metres d’alt, disposa de 24 plantes. A més de l’acord de venda, Hines i Banc Sabadell han firmat un acord d’arrendament, que permetrà que l’entitat bancària continuï temporalment a l’immoble, la seva seu corporativa principal a Barcelona, fins a principis del 2023. A partir d’aquesta data i a llarg termini, Banc Sabadell ocuparà únicament quatre plantes que inclouen la seva principal sucursal comercial i la seva oficina de banca privada a la ciutat.
Després de l’acord, Hines portarà a terme una reforma integral de l’edifici. Com a resultat de l’operació, HECF serà la propietària de quatre actius a Espanya, en els sectors logístic, de retail i d’oficines, i continuarà analitzant oportunitats en el sector residencial de lloguer.
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Travis Scott, a la samarreta del Barça en el clàssic
- Un Masters immune a les desgràcies
- Sabadell i Sant Andreu jugaran avui una final catalana inèdita en la Champions
- Una Vuelta plena d’estrelles