Línia ‘veggie’
Carrefour llança una gamma de ‘carn no carn’
Carrefour deixarà d’utilitzar les bosses de plàstic. /
Carrefour ha llançat una nova gamma de ‘carn no carn’, productes d’origen vegetal, però similars en gust a la carn amb la seva marca Carrefour Veggie, segons ha informat la companyia en un comunicat.
En concret, amb aquest llançament renova aquest assortiment amb l’objectiu de «democratitzar» el vegetalisme amb una oferta variada, que compta amb el segell de qualitat Vlabel i a preus accessibles.
Amb el llançament d’aquestes referències, Carrefour continua la seva aposta pels productes vegans i vegetarians. El 100% dels productes de Carrefour Veggie s’elaboren a Espanya, amb l’empresa Sediasa Alimentación pertanyent al Grup Fuertes.
5,1 milions d’espanyols
Notícies relacionadesSegons l’última edició de l’informe ‘La Revolució Verda’, ja hi ha 5,1 milions de persones a Espanya que es declaren vegans, vegetarians o flexitarians, cosa que equival a un creixement del 65% respecte a les xifres del 2017.
Un 13% de la població adulta s’identifica com a ‘veggie’, que agrupa els vegans –no consumeixen productes d’origen animal–, vegetarians –que no mengen carn d’animals però sí ous o lactis– i flexitarians –interessats a reduir la carn que ingereixen fins a fer-ho de forma esporàdica.
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
-
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
- Una història de superació "L’addicció va agafar les regnes de la meva vida"
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Hisenda Renda 2021: Sis deduccions de la declaració de l’IRPF 2020 que no s’han d’oblidar
- Vine a escalar i queda't a dormir
- ¿Per què els espanyols som els únics europeus que utilitzem persianes?
- Dubtes tributaris ¿Cal declarar els bizums a Hisenda en la renda 2021-2022?