Línia ‘veggie’
Carrefour llança una gamma de ‘carn no carn’

Carrefour deixarà d’utilitzar les bosses de plàstic. /
Carrefour ha llançat una nova gamma de ‘carn no carn’, productes d’origen vegetal, però similars en gust a la carn amb la seva marca Carrefour Veggie, segons ha informat la companyia en un comunicat.
En concret, amb aquest llançament renova aquest assortiment amb l’objectiu de «democratitzar» el vegetalisme amb una oferta variada, que compta amb el segell de qualitat Vlabel i a preus accessibles.
Amb el llançament d’aquestes referències, Carrefour continua la seva aposta pels productes vegans i vegetarians. El 100% dels productes de Carrefour Veggie s’elaboren a Espanya, amb l’empresa Sediasa Alimentación pertanyent al Grup Fuertes.
5,1 milions d’espanyols
Notícies relacionadesSegons l’última edició de l’informe ‘La Revolució Verda’, ja hi ha 5,1 milions de persones a Espanya que es declaren vegans, vegetarians o flexitarians, cosa que equival a un creixement del 65% respecte a les xifres del 2017.
Un 13% de la població adulta s’identifica com a ‘veggie’, que agrupa els vegans –no consumeixen productes d’origen animal–, vegetarians –que no mengen carn d’animals però sí ous o lactis– i flexitarians –interessats a reduir la carn que ingereixen fins a fer-ho de forma esporàdica.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"