La temporada vinent

Port Aventura acceptarà el pagament amb bitcoins als seus hotels

El parc temàtic pretén enfortir l’ús d’eines digitals per millorar l’experiència del client

portaventura coloradocreek 9

portaventura coloradocreek 9 / GEMMA MIRALDA

1
Es llegeix en minuts

El parc Port Aventura va anunciar ahir que es convertirà la temporada vinent en el primer resort temàtic a acceptar bitcoins com a mitjà de pagament. En una primera fase, el pagament en aquesta criptomoneda serà acceptat als hotels del recinte. La iniciativa és part del projecte estratègic de digitalització i innovació que implementa la companyia, com també ho és la ‘joint venture’ amb LaLiga, que oferirà una nova forma d’entreteniment a través de l’experiència amb els ‘e-games’, així com els nous esdeveniments corporatius en format híbrid.

El director general de Negoci de PortAventura World, David García Blancas, va explicar mitjançant un comunicat que l’objectiu és satisfer les necessitats dels clients i desenvolupar qualsevol aspecte relacionat amb la indústria de l’entreteniment. L’ús de la criptodivisa al comerç s’ha convertit en tendència i ha sigut incorporada per empreses mundialment reconegudes de tots els sectors.

Notícies relacionades

El resort inverteix en iniciatives de transformació tecnològica i digital per continuar evolucionant cap a un model de gestió en línia amb les tendències de consum més actuals. D’aquesta manera, Port Aventura World continua reforçant encara més el canal ‘online’, impulsant el desenvolupament de la web i l’app, i enfortint l’ús d’eines digitals dins del parc per millorar l’experiència del client.

PortAventura World Parks & Resort és una de les destinacions de vacances i d’oci familiar més grans d’Europa i al llarg dels seus 26 anys d’història ha rebut més de 90 milions de visites. Amb una ubicació privilegiada i pròxima a Barcelona, el resort opera 5 hotels temàtics de 4 estrelles i 1 hotel de 5 estrelles (PortAventura Hotels), amb prop de 2.500 habitacions, i un centre de convencions (PortAventura Convention Centre) amb capacitat per a fins a 6.000 persones. En la seva oferta comercial s’inclouen també 3 camps de golf (dos d’ells dissenyats per Greg Norman) i un ‘beach club’ amb accés directe a la platja. PortAventura World Parks & Resort compta també amb un parc temàtic, un parc Ferrari Land exclusiu a Europa i un parc aquàtic líder a Europa amb una oferta d’atraccions de referència mundial.

Temes:

Port Aventura