Fitur 2021
Ábalos anuncia l’arribada de l’AVE a Barajas
El ministre de Transport ha assegurat que Adif treballa en els projectes per licitar les obres el 2022

L’arribada de l’AVE a Barajas és una mica més a prop. El ministre de Transport, José Luis Ábalos, ha anunciat aquest dijous que Adif treballa en els projectes per licitar les obres de l’AVE a Barajas a partir del 2022.
«Una de les pròximes parades de l’alta velocitat i en les quals estem treballant serà la connexió amb l’aeroport Adolfo Suárez Madrid Barajas», ha avançat el ministre en la seva visita a la fira turística Fitur. Aquest anunci arriba una setmana després de l’entrada de competència al mercat ferroviari de la mà de la companyia ‘low cost’ francesa Ouigo, propietat de SNCF.
Notícies relacionadesL’arribada de l’alta velocitat a Barajas era un dels principals reclams de les aerolínies espanyoles, particularment d’Iberia, per permetre una millor connectivitat i fer de l’aeroport madrileny un hub de referència com és el cas d’altres aeròdroms europeus com París o Frankfurt al permetre que els passatgers que volin, per exemple, d’Amèrica a Àsia puguin passar per Madrid.
En aquest sentit, el president d’Iberia, Javier Sánchez-Prieto, ha celebrat la notícia uns minuts després de l’anunci d’Ábalos. «Són formidables notícies perquè ajuda a millorar el hub i va en la direcció de sostenibilitat», ha dit Sánchez-Prieto.
- Tecnologia humana La població flotant i la solitud adulta empenyen a un ‘boom’ d’‘apps’ per fer amics a Barcelona
- Balanç de la temporada alta El nombre de turistes continua creixent a Espanya, però el consum es refreda
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Els visitants de BCN estalvien allotjant-se fora de la ciutat
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- La idea d’Israel
- El conflicte del Pròxim Orient França busca aliats per desplegar una missió militar internacional a Gaza
- Espanya proposa 16 mesures per augmentar la pressió sobre Israel
- ALS EUA Un congressista afirma tenir el suport per revelar arxius del cas Epstein
- Organització de Cooperació de Shanghai La Xina i l’Índia certifiquen una nova sintonia política en presència de Putin