Mobilitat

Seat Mó comença a operar avui també a l’Hospitalet

  • La divisió de micromobilitat sostenible de Seat arrenca avui amb el seu pla de motosharing a la localitat veïna de Barcelona i amplia així la seva zona d’influència.

Seat Mó comença a operar avui també a l’Hospitalet
1
Es llegeix en minuts
Xavier Pérez
Xavier Pérez

Cap de redacció Motor

Especialista en Periodista de motor centrat en el sector de l'automòbil i la motocicleta, així com en totes les árees d'economía relacionades amb la industria de l'automoció, la movilitat sostenible i l'electrifcació.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Seat Mó inicia la seva expansió més enllà dels carrers de Barcelona i des d’avui comença a operar també a l’Hospitalet de Llobregat. Amb aquesta nova proposta per als usuaris dels seus serveis de motosharing, la divisió de micromobilitat sostenible de Seat continua ampliant la seva zona d’influència. El servei continuarà oferint els mateixos avantatges que ara té a Barcelona, oferint motos de Seat Mó amb preus assequibles d’ús per minuts.

Els requisits són els mateixos que els vigents per a Barcelona. Les motos estan disponibles només per a les persones que tinguin el permís de conducció B amb almenys tres anys d’experiència o bé ser major de 18 anys i tenir el carnet de moto A, A1 o A2. El servei funciona tots els dies d’any de 6 del matí a 2 de la matinada. Atès el rang d’autonomia i prestacions, es pot sortir de la ciutat, tot i que és obligatori tornar la moto a Barcelona o l’Hospitalet. Les tarifes van per minuts (0,26 euros/minut en marxa i 0,09 euros/minut aturada).

Motos anti-Covid

Notícies relacionades

Les motos porten un bagul posterior amb dos cascos, dues malles higièniques per al cap i tovalloletes hidroalcohòliques. La flota de vehicles (inclosos els accessoris) tenen aplicat Liquid Guard®, una solució nanotecnològica pionera a Espanya que protegeix permanentment els usuaris de la Covid-19. Es tracta d’un projecte europeu liderat per Seat, NanoCare i Elisava.

Les motos, produïdes per l’empresa Silence, són escúters basades en la Seat Mó eScooter 125, motos elèctriques equivalents a una cilindrada de 125 centímetres cúbics, amb tres modes de conducció fins a 50km/h, 75km/h i 96km/h i una bateria de 125 quilòmetres d’autonomia. Tot el servei és accessible a través d’una aplicació que es pot descarregar gratuïtament des del portal de Seat Mó o des de la zona descàrregues d’IOS i Android.

Temes:

Etric Seat