Del 28 de juny a l’1 de juliol
Samsung tampoc anirà al Mobile de Barcelona
El gegant tecnològic sud-coreà s’afegeix a altres grans companyies, com Sony, Nokia o Ericsson, i hi participarà només de forma virtual

El gegant tecnològic sud-coreà Samsung Electronics ha anunciat que no exhibirà els seus productes de forma presencial al Mobile World Congress (MWC), que se celebrarà al juny a Barcelona, a causa de la pandèmia.
«La salut i la seguretat dels nostres empleats, socis i clients és la nostra prioritat número u, així que hem pres la decisió de no exhibir en persona al MWC d’aquest any», ha dit l’empresa amb seu a Suwon (sud de Seül) en un comunicat.
«Estem desitjant participar-hi de manera virtual i continuar treballant amb l’Associació GSM i els nostres socis en la indústria per impulsar noves experiències mòbils», afegeix l’escrit.
Al juny
El MWC, que aquest any se celebrarà entre el 28 de juny i l’1 de juliol, és una de les tres fires mundials més grans de tecnologia de comunicacions del món, juntament amb el Consumer Electronics Show (CES) de Las Vegas (EUA) i l’IFA de Berlín (Alemanya).
El MWC se celebra cada any entre finals de febrer i principis de març, però a causa de la pandèmia –que ja va obligar a cancel·lar l’esdeveniment el 2020– s’ha posposat al juny aquest any.
Notícies relacionadesA més de Samsung Electronics, altres grans companyies com Sony, Nokia o Ericsson han anunciat també que no participaran de forma presencial en la pròxima edició del MWC a causa del coronavirus.
També firmes sud-coreanes com KT, la segona operadora de telefonia mòbil del país, han anunciat que no hi acudiran en persona, i s’espera que el seu competidor i líder del mercat local, SK Telecom, faci el mateix.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"