A finals de juny
Facebook tampoc acudirà al Mobile de Barcelona pel coronavirus
L’anunci de la companyia arriba després de les baixes d’Ericsson, Sony i Nokia
Aquest any Facebook tampoc participarà al Mobile World Congress de Barcelona. La companyia de Mark Zuckerberg ha confirmat que no assistirà al congrés de Barcelona, previst entre els dies 28 de juny i 1 de juliol, perquè la seva política de prevenció de riscos i protecció de la salut desaconsella anar a fires presencials fins passat el mes de juny per culpa de la pandèmia.
Tot i així, Facebook té previst explorar l’opció de participar virtualment a la fira. La confirmació que Facebook no serà a Barcelona físicament arriba després que també confirmessin que no hi serien Ericsson, Sony i Nokia.
- Cobrar en 12 o en 14 pagues: una experta revela quina és la millor opció per estalviar
- Violència obstètrica Salut multa amb 6.000 euros un hospital de Barcelona per una cesària evitable «un divendres a la tarda»
- La fira de l’audiovisual més gran del món El congrés tecnològic ISE torna a batre rècord i tanca amb més de 92.000 assistents
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça torna a creuar-se amb l’Atlètic a semifinals de Copa del Rei
- Activitats obertes a tota la ciutat Els tractors prenen el centre de Barcelona: «Havíem de ser aquí, el consumidor ha de saber què menja»
