Energia
MásMóvil compra la comercialitzadora de llum i gas Lucera
La ‘teleco’ fa el salt a l’energia per diversificar la seva oferta i impulsar canvis de companyies

zentauroepp42340860 l hospitalet de llobregat 28 02 2018 econom a mobile d a180228122220
De les telecomunicacions a l’energia. La ‘teleco’ MásMóvil ha adquirit una participació de control de la comercialitzadora de llum i gas Lucera, amb la qual ja s’havia associat per llançar EnergyGo, el seu servei d’electricitat sota la marca Yoigo. És la primera ‘teleco’ espanyola que compra una comercialitzadora elèctrica i, no obstant, gràcies a aquesta adquisició i als serveis que presta sota les ensenyes d’EnergyGo i Pepeenergy, suma ja 100.000 clients d’energia.
MásMóvil va iniciar la seva relació amb Lucera a mitjans del mes de desembre passat, quan va llançar EnergyGo, marca sota la qual venia l’electricitat de Lucera amb l’objectiu d’ampliar el seu catàleg de serveis. Una dinàmica que estan seguint totes les companyies del sector com demostra l’aliança entre Prosegur i Telefónica o el llançament d’Orange Bank. «Volem ser un operador multiserveis afegint noves propostes comercials als nostres serveis de connectivitat que resultin útils als nostres clients i que els aportin beneficis i estalvis concrets», va indicar el conseller delegat de MásMóvil, Meinrad Spenger, en un comunicat.
Notícies relacionadesPerò ara la companyia fa un pas més al comprar aquesta comercialitzadora. A Espanya hi ha centenars de petites elèctriques, però les cinc grans companyies encara copen el 90% de la quota. Dels 29 milions de subministraments elèctrics, el 2019 es van produir gairebé 3 milions de canvis de companyia cada any, davant el sector de les telecomunicacions on es van efectuar 9,5 milions de canvis, entre telefonia fixa i mòbil. I aquest seria un altre dels motius de l’entrada de MásMóvil al sector de l’energia, segons va explicar Spenger en la presentació d’EnergyGO: la possibilitat de potenciar l’intercanvi de clients entre empreses.
MásMóvil preveu mantenir la marca Lucera, així com els serveis d’EnergyGo, a través dels quals ofereix una oferta a la carta composta per tres tarifes –mateix preu tot el dia, discriminació horària i tarifa cotxe elèctric– i recorda que es pot realitzar el canvi de comercialitzadora «en menys de 5 minuts» a través d’internet o per telèfon. «L’objectiu d’EnergyGO és que cada client trobi la tarifa que millor s’ajusta al seu consum i li permeti estalviar al màxim. I si el client no escull la tarifa perfecta (o canvia els seus hàbits), EnergyGO recomana de forma proactiva a través d’una plataforma tecnològica el canvi de tarifa, amb dades detallades d’estalvi», explica la companyia.
- Ciència Un test pioner creat a Catalunya permetrà predir l’Alzheimer
- Cristina Maragall: "Prevenir l’Alzheimer és més important que curar-lo"
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Vallejo: "La sobreregulació de la vivenda ha pervertit el sistema"
- Indústria editorial El llibre en català, a examen: bonança comercial, apoteosi dels grans grups i risc de saturació
- Nit del 21 de setembre La Baixada de l'Àliga, l'acte més multitudinari de les festes de Santa Tecla de Tarragona: horari, recorregut i talls
- Tribunals La Justícia condemna l’escriptor Ildefonso Falcones a pagar Hisenda 141.096 euros després d’arxivar-li les causes penals per frau fiscal
- El memorial als afusellats del Camp de la Bota arriba amb vuit anys de retard
- La discoteca Pacha es reinventa amb la mítica marca eivissenca Ku