Per provisions i sanejaments
El Banco Santander perd 8.771 milions el 2020
El banc va augmentar les dotacions davant la Covid i va assumir un deteriorament en algunes filials estrangeres

El Banco Santander va perdre 8.771 milions d’euros el 2020, davant els 6.515 milions que va guanyar el 2019, després d’augmentar les dotacions per fer front a la crisi del coronavirus i assumir un deteriorament de 12.173 milions en el valor de les seves filials al Regne Unit, els Estats Units i Polònia, segons informa EFE.
Segons la informació remesa avui al supervisor del mercat espanyol, la CNMV, excloent aquests ajustos comptables, el benefici ordinari es va situar en 5.081 milions el 2020, un 38% menys, en línia amb l’objectiu que va avançar a l’octubre la presidenta del grup, Ana Botín.
La solvència, mesurada per la ràtio de capital de màxima qualitat CET1 va pujar fins al 12,34%, per sobre del rang objectiu de l’11-12%.
- OPERACIÓ JENNER El president d’una de les principals empreses farmacèutiques d’Espanya, a la llista de falsos vacunats contra el coronavirus
- Tiroteig als EUA Qui era l’autor del tiroteig a Texas
- Armes de foc als EUA 19 nens i 2 adults morts en un tiroteig en una escola de primària a Texas
- Investigació Piqué va portar a Orlando al seu avió el delegat d’Espanya perquè arribés a votar a favor de concedir-li la Davis
- Grup desarticulat Vídeo | Així robava una banda en cotxes de pàrquings de restaurants a Catalunya
- Investigació judicial Borràs es va interessar pels contractes sota sospita d’un amic quan ja era consellera
- La xacra de la violència masclista Dones pakistaneses a Catalunya: «¿Qui s’atreveix a denunciar els seus pares?»
- Trastorns alimentaris La vida de la Daniela, una infància sense provar aliments des dels dos mesos
- Investigació en marxa «Soc Sebastian Vettel, ¿em deixes el teu patinet?»
- La lentitud de l’administració judicial Un any per a un judici ràpid: «Per mi és només un rellotge, però, mentrestant, els lladres continuen robant»