IMPRESSIÓ 3D
BCN3D distribueix 4.000 viseres amb pantalla de protecció
Les viseres impreses en 3D han rebut la validació de centres hospitalaris
La companyia barcelona BCN3D preveu distribuir un total de 4.000 viseres amb pantalla de protecció entre professionals mèdics fabricades amb les seves impressores 3D situades a les seves instal·lacions de Castelldefels. El centre d’impressió 3D imprimeix des de la setmana passada viseres de protecció en 3D que estan subjectes amb una pantalla transparent d’acetat i una goma de fixació posterior. S’estan distribuint gràcies a la col·laboració de la plataforma 3dcovi19.tech.
Cada una de les viseres impreses en 3D ha rebut la validació per part dels centres hospitalaris amb l’objectiu que puguin ser reutilitzables. Les viseres impreses en 3D amb pantalla protectora de BCN3D ja s’han repartit entre més de 60 hospitals de Catalunya i de la resta d’Espanya. El primer disseny ha sigut validat per hospitals i aquests han assegurat a BCN3D que els models impresos en 3D compleixen els criteris de seguretat perquè siguin reutilitzables (es desinfecten diàriament amb frikaderma + aigua i sabó). Per exemple, entre els especialistes que utilitzaran les viseres impreses en 3D amb pantalla protectora figuren radioterapistes que realitzen plaques de tòrax, entre altres especialistes.
Entre els centres que han rebut el material destaca l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona que aposta per ser un centre innovador en salut i que ha tingut un paper de coordinació, recolzament i validació del model de pantalla facial de protecció de BCN3D com a mesura de seguretat davant el contagi per coronavirus.
Aquesta és la llista dels centres sanitaris que han rebut ja les viseres:
● Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona●
Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona (Can Ruti)●
Hospital Sant Joan de Déu de Sant Boi de Llobregat●
Hospital Antoni Lleuger de Gimbernat de Cambrils●
CAP Roquetas de Barcelona●
CAP Rio de Janeiro de Barcelona
● Hospital de Viladecans●
Hospital Virgen de los Lirios d’Alcoi (Alacant)●
Notícies relacionadesHospital de Granollers●
CUAP Castelldefels
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la DANA, ingressada a l’hospital després de patir una crisi
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Veu en expansió Júlia Colom: «Fora d’Espanya no hi ha problema per fer una música ultralocal i aquí això encara s’ha de veure»
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Eleccions a la Gran Poma Zohran Mamdani, favorit a alcalde de Nova York: cinc claus del seu ascens meteòric i el desafiament per a Trump i l’aparell demòcrata
