EN PLE CONFINAMENT
Presentades més de 820.000 declaracions de la renda el primer dia de campanya
D'aquestes declaracions, 98.000 s'han presentat a través de l'aplicació mòbil

zentauroepp2712421 barcelona 03 03 2005 usuaria de internet conectada con su or200328162404 /
Més de 820.000 contribuents han presentat ja la seva declaració de la renda de 2019 el primer dia de la campanya, amb dades fins a les 19.00 hores, cosa que suposa un 37% més que a la mateixa hora de l’any passat.
D’aquestes declaracions, 98.000 s’han presentat a través de l’aplicació mòbil, un 54% més, segons han informat aquest dimecres fonts de l’Agència Tributària.
L’Agència Tributària espera rebre a partir d’aquest dimecres, dia en què comença la campanya de la renda malgrat trobar-se el país en ple estat d’alarma i les oficines d’Hisenda tancades al públic, 21.030.000 declaracions de renda del 2019, cosa que suposa un increment de l’1,6% respecte al període anterior.
Notícies relacionadesLes declaracions amb dret a devolució, 14,6 milions (el 69% del total), el 0,5% més que a la campanya del 2018, rebran una mitjana de 737,48 euros, l’1,5% menys que l’any passat. Les que donen com a resultat pagar, 5,5 milions, hauran de liquidar una mitjana de 2.320,58 euros, el 6,7% més.
En plena crisi pel coronavirus, comença el període de venjança contra el fisc per presentar les declaracions per internet, que són la majoria (entorn del 88%). Les devolucions començaran a practicar-se el pròxim divendres. Aquest és l’argument amb el qual Hisenda jusitifica que no s’hagin produït canvis substancials al calendari de la declaració de la renda. A més, les declaracions que resulten a pagar ho poden fer en dos trams: un del 60% abans d’acabar la campanya el 30 de juny i el 40% restant abans del 5 de novembre.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»