EFECTES ECONÒMICS
El Corte Inglés tanca les seves botigues a Madrid i País Basc pel coronavirus
La cadena intensifica la neteja i reforça els equips mèdics dels seus grans magatzems
zentauroepp48896319 el corte ingles190702120829 /
El Grupo El Corte Inglés ha decidit tancar els seus centres comercials de la Comunitat de Madrid i del País Basc davant de la situació d’alerta sanitària que s’ha declarat al nostre país i que afecta fonamentalment aquestes comunitats autònomes. La mesura, que es posa en marxa aquest dissabte, s’estén a tots els centres comercials d’El Corte Inglés, tret de l’àrea de supermercat i hipermercat, i a les botigues de Sfera. Es mantindran oberts els supermercats Supercor.
A més d’aquests tancaments, El Corte Inglés ha posat en marxa «mesures especials» en tota la seva xarxa de botigues a nivell estatal per donar «la protecció més gran possible» tant a treballadors com a clients. La firma ha reforçat els serveis mèdics en els punts de venda i ha intensificat els serveis de neteja, especialment de les zones on hi ha més trànsit.
Notícies relacionadesLa cadena aspira a minimitzar contagis amb la neteja continuada d’objectes i superfícies de contacte permanent tant de clients com d’empleats (taulell, pantalles tàctils, bolígraf de tauleta per a firmes, telèfons, teclats...).
El Corte Inglés ha decidit enviar a casa les persones que presentin algun tipus de situació especial, com embarassades i treballadors amb medicació, i establir equips de treball paral·lels, de manera que la meitat de la plantilla treballi des del domicili i l’altra meitat al seu lloc habitual amb mesures protectores específiques (distanciament entre persones, intensificació de la neteja als entorns de treball, etc.). El servei de maquillatge, les presentacions de llibres o de discos o les activitats infantils han sigut suspeses. S’han potenciat també els serveis de compra a distància i entrega en botiga.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
