EFECTES ECONÒMICS
El Corte Inglés tanca les seves botigues a Madrid i País Basc pel coronavirus
La cadena intensifica la neteja i reforça els equips mèdics dels seus grans magatzems

zentauroepp48896319 el corte ingles190702120829 /
El Grupo El Corte Inglés ha decidit tancar els seus centres comercials de la Comunitat de Madrid i del País Basc davant de la situació d’alerta sanitària que s’ha declarat al nostre país i que afecta fonamentalment aquestes comunitats autònomes. La mesura, que es posa en marxa aquest dissabte, s’estén a tots els centres comercials d’El Corte Inglés, tret de l’àrea de supermercat i hipermercat, i a les botigues de Sfera. Es mantindran oberts els supermercats Supercor.
A més d’aquests tancaments, El Corte Inglés ha posat en marxa «mesures especials» en tota la seva xarxa de botigues a nivell estatal per donar «la protecció més gran possible» tant a treballadors com a clients. La firma ha reforçat els serveis mèdics en els punts de venda i ha intensificat els serveis de neteja, especialment de les zones on hi ha més trànsit.
Notícies relacionadesLa cadena aspira a minimitzar contagis amb la neteja continuada d’objectes i superfícies de contacte permanent tant de clients com d’empleats (taulell, pantalles tàctils, bolígraf de tauleta per a firmes, telèfons, teclats...).
El Corte Inglés ha decidit enviar a casa les persones que presentin algun tipus de situació especial, com embarassades i treballadors amb medicació, i establir equips de treball paral·lels, de manera que la meitat de la plantilla treballi des del domicili i l’altra meitat al seu lloc habitual amb mesures protectores específiques (distanciament entre persones, intensificació de la neteja als entorns de treball, etc.). El servei de maquillatge, les presentacions de llibres o de discos o les activitats infantils han sigut suspeses. S’han potenciat també els serveis de compra a distància i entrega en botiga.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu