MADRID SENSE ESCOLA
Coronavirus: l'OCU opina que els pares amb nens sense escola han de tenir un permís retribuït
Exigeix al Govern que aclareixi molts dels dubtes sorgits arran de les últimes mesures preses a diverses regions per evitar la propagació del virus

zentauroepp52703867 09 march 2020 england london spectators wearing masks to 200309171001 /
L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha considerat aquest dimarts que els pares amb nens petits als quals els han cancel·lat les classes en diverses comunitats han de tenir dret a un permís retribuït per un deure «inexcusable» emparant-se amb una situació de salut pública.
Així ho ha assegurat en una nota de premsa en què exigeix al Govern i a les comunitats autònomes que aclareixin molts dels dubtes sorgits arran de les últimes mesures preses en diverses regions per evitar la propagació del coronavirus, com ha sigut la suspensió de l’activitat educativa.
Notícies relacionadesL’OCU creu que per als serveis pagats a les escoles però no disfrutats com la ruta escolar, el menjador i les activitats extraescolars s’hauria d’estudiar la possibilitat de retornar l’import proporcional.
¿I què passa amb els viatges ja reservats i pagats? Per l’organització, són casos de força major davant una «por insuperable» de contreure la malaltia o quedar-se aïllat en quarantena lluny de la seva residència i, per tant, el consumidor té dret a cancel·lar-los sense cap cost, percebent la quantitat avançada.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Gestió dels estalvis Aquests són els diners exactes que l’OCU recomana tenir al banc, ni més ni menys
- Política comercial Trump anuncia aranzels del 30% a les importacions de la Unió Europea a partir de l’1 d’agost
- El Meteocat activa l’avís vermell per pluges torrencials a gairebé tot Catalunya
- Detenen un alcalde per agredir la seva exparella i mossegar un mosso
- Tres incendis la nit de dissabte a les comarques gironines