Promocions

«No te la juguis»: UberEats utilitza el coronavirus per promocionar els seus serveis de repartiment

La companyia d'entregues ofereix descomptes vinculats amb la crisi del Covid-19

zentauroepp42777452 uber eats llega a barcelona  el180404173731

zentauroepp42777452 uber eats llega a barcelona el180404173731 / UBER EATS LLEGA A BARCELONA EL

1
Es llegeix en minuts
Gabriel Ubieto
Gabriel Ubieto

Redactor

Especialista en Mercat laboral, empreses, pensions i les diferents derivades del món del treball

Ubicada/t a Barcelona

ver +

L’empresa de repartiment a domicili UberEats està aprofitant la crisi del coronavirus a Espanya per promocionar els seus serveis. «No te la juguis» és el codi que està movent la companyia entre els seus clients i subscriptors per oferir descomptes en comandes a domicili. L’epidèmia del Covid-19 deixa un balanç, fins ara, de més de 1.200 contagiats a Espanya i 28 morts. En territoris com ara Madrid i la Rioja s’han suspès les classes i són moltes les empreses que han enviat a casa als seus treballadors per evitar potencials contagis.

Oferta promocional d’UberEats, vinculada al coronavirus / el periódico (pròpia)

«Aprofita aquesta setmana, queda’t a casa i demana UberEats» és el missatge que està distribuint la companyia de repartiment a domicili. Aquesta companyia incorpora així l’epidèmia mundial a la seva estratègia comercial i convida els seus clients a no sortir de casa i demanar que un repartidor els porti el menjar. El model laboral d’UberEats està sent examinat per Inspecció de Treball, com altres de la competència, per determinar si els seus ‘riders’ actuen com a falsos autònoms. 

Temes:

Uber Ocupació