Promocions
«No te la juguis»: UberEats utilitza el coronavirus per promocionar els seus serveis de repartiment
La companyia d'entregues ofereix descomptes vinculats amb la crisi del Covid-19
zentauroepp42777452 uber eats llega a barcelona el180404173731 /
L’empresa de repartiment a domicili UberEats està aprofitant la crisi del coronavirus a Espanya per promocionar els seus serveis. «No te la juguis» és el codi que està movent la companyia entre els seus clients i subscriptors per oferir descomptes en comandes a domicili. L’epidèmia del Covid-19 deixa un balanç, fins ara, de més de 1.200 contagiats a Espanya i 28 morts. En territoris com ara Madrid i la Rioja s’han suspès les classes i són moltes les empreses que han enviat a casa als seus treballadors per evitar potencials contagis.
Oferta promocional d’UberEats, vinculada al coronavirus /
«Aprofita aquesta setmana, queda’t a casa i demana UberEats» és el missatge que està distribuint la companyia de repartiment a domicili. Aquesta companyia incorpora així l’epidèmia mundial a la seva estratègia comercial i convida els seus clients a no sortir de casa i demanar que un repartidor els porti el menjar. El model laboral d’UberEats està sent examinat per Inspecció de Treball, com altres de la competència, per determinar si els seus ‘riders’ actuen com a falsos autònoms.
- INVESTIGACIÓ Un regidor del PP a Esplugues va colar com a despeses del partit factures pròpies
- Salut pública Els metges avisen de l’expansió de la tinya entre els joves
-
- Una història de superació "L’addicció va agafar les regnes de la meva vida"
- Chery inicia el desembarcament xinès en el motor espanyol
- Camí de les urnes La incògnita del sorpasso marca la fi de la campanya basca
- Un dels "jardins de marihuana" d’Europa
- Reindustrialització a la Zona Franca Chery promet invertir 400 milions i crear 1.250 llocs de treball a Barcelona
- Llimona & vinagre Els temps del verb
- Waterpolo Històrica Final Four catalana