INTERNET
Amazon Business llança un servei 'prime' per a empreses
FILE PHOTO: The logo of Amazon is seen at the company logistics center in Lauwin-Planque, northern France, February 20, 2017. REUTERS/Pascal Rossignol/File Photo /
Amazon Business, la iniciativa dissenyada per satisfer les necessitats de compra d’empreses, llança a Espanya el seu servei ‘Prime’, que permet oferir als seus clients accés a avantatges en les entregues, incloent-hi enviaments en un dia gratis i il·limitats, entre d’altres, segons ha informat la multinacional en un comunicat. En concret, aquest servei també permetrà als clients establir polítiques de compra per millorar el compliment normatiu i maximitzar els seus pressupostos amb la gestió del catàleg.
A Espanya, Amazon Business pretén donar servei a organitzacions de totes les mides, des de professionals autònoms o petits negocis a grans multinacionals, (incloent-hi el 15% de les empreses de l’Ibex 35), escoles, universitats i organitzacions benèfiques, facilitant processos de compra i augmentant-ne la transparència.
El responsable d’Amazon Business a Espanya, Christopher Kallscheid, ha assenyalat que el nou servei «permet als clients treure el màxim partit de la selecció, preus i experiència de compra d’Amazon Business». «El nostre objectiu és ajudar les empreses a impulsar encara més la transparència en el seu procés de compres i, en última instància, a reduir el seu cost total de compres», ha indicat.
D’aquesta manera i des d’avui, els clients Business Prime a Espanya poden seleccionar el pla que millor s’adapti a les seves necessitats de negoci i tenir accés beneficis com la gestió del catàleg que permet identificar proveïdors i productes com preferits, així com restringir categories específiques de productes o l’accés a enviaments un dia gratis i il·limitats en més de dos milions de productes i a entregues el mateix dia per a comandes d’import igual o superior a 29 euros en més d’un milió de productes a Madrid i Barcelona.
Amazon Business, que porta a Espanya més d’un any, compta amb més de 230 milions de productes a la seva plataforma. Així, els productes més venuts el seu primer any pertanyen a les categories de PC, ‘wireless’, eines professionals, productes d’oficina i electrònica, i inclouen articles com monitors, targetes de memòria, eines elèctriques, tintes per a impressores, paper d’impressió o tasses i càpsules de cafè, que figuren, entre les més demandades pels clients.
En l’actualitat, Amazon Business està disponible a vuit mercats a tot el món després de llançar-se el 2015 als Estats Units i ja està a Espanya, el Regne Unit, Alemanya, França, Itàlia, el Japó i l’Índia.
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Terratrèmol hores abans de l’inici de la campanya catalana Sánchez anul·la la seva agenda i es planteja renunciar després de la investigació a la seva dona
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- CONGRÉS ¿Què és una moció de censura i com funciona? Terminis i altres claus
- Hisenda ¿Què és l’IRPF i quins són els trams de la renda el 2021?
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- ‘Fairy ballroom’ Música, fantasia, dansa i burlesque