Airbnb llança una web per alertar de festes no autoritzades
La plataforma introdueix detectors de soroll, revisions manuals de reserves i reemborsament garantit

airbnb
Airbnb ha anunciat la posada en marxa de noves mesures per millorar «la seguretat i la confiança» a la seva plataforma, entre les quals hi ha la instal·lació de detectors de soroll, les revisions manuals de reserves d’alt risc i el reemborsament garantit.
En un comunicat aquest dilluns, Airbnb ha detallat que ha impulsat un programa perquè els amfitrions comprin dispositius detectors de soroll per dissuadir i alertar sobre aquesta problemàtica, que afecta els veïns.
En aquest sentit, l’empresa ofereix descomptes d’entre el 45% i el 100% del preu dels dispositius, amb condicions a part per a les subscripcions, per mesurar el nivell de soroll sense gravar ni emetre sons ni converses.
Així mateix, Airbnb avaluarà de manera manual les reserves consideradesd’alt risc pels sistemes informàtics, tenint en compte la durada de la reserva i l’espai per detectar reserves que «potencialment podrien presentar problemes».
Aquesta tecnologia i avaluació manual es posarà en marxa a partir d’aquest dilluns als Estats Units, el Canadà i Mèxic, i s’expandirà a més mercats al llarg del 2020.
També ha llançat una pàgina web perquè veïns i membres de la comunitat puguin alertar de festes no autoritzades, sorolls excessius, comportament perillós, escombraries, mal aparcament i altres molèsties.
REEMBORSAMENT SI NO ESTÀ «A L’ALTURA»
Notícies relacionadesAirbnb també ha introduït el reemborsament garantit a l’hoste en el cas que l’espai «no estigui a l’altura dels estàndards», cosa que permetria canviar la reserva a un nou espai d’igual o més valor, o el reemborsament del 100% dels diners.
La garantia contempla situacions com que l’amfitrió no proporcioni un accés «raonable» a l’espai; que aquest no es correspongui amb l’anunciat; que no estigui net o sigui insegur, i que faltin serveis clau que van ser focus central de la reserva.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"