Scharlab inverteix 10 milions d'euros en Sentmenat

scharlab-instalaciones

scharlab-instalaciones

1
Es llegeix en minuts

L’empresa catalana Scharlab, fabricant de productes químics de laboratori, ha invertit més de 10 milions d’euros en els últims tres anys destinats a l’ampliació i modernització de la seva planta química de Sentmenat així com l’expansió internacional de la companyia. En l’actualitat, l’empresa compta amb una plantilla de més de 300 treballadors i una facturació de 42 milions d’euros.

La firma, que disposa d’un catàleg de 100.000 articles i que ven els seus productes a més de 120 països ha invertit més d’1,5 milions d’euros a ampliar les seves instal·lacions destinades a emmagatzemament en més de 2.000 metres quadrats i en 300 metres quadrats d’oficines. A més, ha adquirit 6.500 metres quadrats de terra urbanitzable continu a la planta actual que la companyia reserva a fi de poder fer front a la seva expansió.

Notícies relacionades

Aquesta inversió s’emmarca dins del pla estratègic de Scharlab, que contempla acabar aquest exercici amb un creixement en la facturació superior al 10%.  En aquesta línia d’expansió, Scharlab ha destinat 5 milions d’euros a inversions productives. Tal com apunta el president de l’empresa, Werner Scharlau «la posada en marxa d’un nou reactor de destil·lació de 5.000 litres que ha permès incrementar la capacitat de destil·lació en un 60%, o el nou tren d’ompliment, que millorarà de forma la capacitat d’envasament de la fàbrica, són alguns exemples de les inversions».

L’empresa catalana també ha invertit cinc milions d’euros en la compra de filials. Amb aquestes inversions, Scharlab reforça la seva estratègia per consolidar la seva posició a nivell internacional i continuar creixent en altres mercats. «Més del 70 % de la producció de la companyia es destina a l’exportació. El mercat exterior ha vingut mostrant un creixement sostingut superior al 20% en els últims cinc anys pel que per a la companyia l’expansió internacional a més d’una aposta de creixement és una necessitat per poder fer front a la demanda dels nostres clients», afegeix Werner Scharlau.