Mobilitat
Cabify amplia la seva flota fins als 800 cotxes a Barcelona
La multinacional dedicada al transport de persones obre servei a Terrassa, Mataró, Martorell i Sitges
openpublicdocument
Cabify segueix en ple procés d’expansió a Catalunya i per fer-ho ha ampliat la seva flota de vehicles a Barcelona i ha obert servei en algunes de les principals ciutats de tot el país. La multinacional especialitzada en el transport de persones disposa de 800 vehicles a la capital catalana i a partir d’aquest dimecres ofereix servei prèvia reserva a les ciutats de Terrassa, Mataró, Martorell i Sitges, tal com ha anunciat en un comunicat.
La companyia s’ha reafirmat en la seva aposta per continuar ampliant el servei i el radi d’actuació a Catalunya i de persistir en la seva activitat malgrat la normativa que obliga els seus clients a precontractar el servei amb 15 minuts d’antelació. «Cabify ha sigut capaç d’adaptar el seu model de negoci al marc legal aplicable», ha declarat la companyia de mobilitat en el comunicat.
- Avui al matí Cues en la inauguració de la nova botiga de Nude Project a Barcelona: «He dormit al carrer per ser el primer»
- Guerra a l’Orient Mitjà El ministre d’Exteriors de l’Iran es reuneix amb líders pakistanesos en preparació d’una possible segona ronda de negociacions amb els EUA
- Reunits a Puigvert d’Agramunt Uns 70 alcaldes de la Catalunya rural demanen canvis urbanístics per «fomentar l’arrelament» als pobles
- Calendari laboral Sabadell acaricia dos ponts festius seguits, amb un superpont abans de les vacances només per a qui pugui agafar-se dies
- Guerra a l’Orient Mitjà ¿Què se sap de les negociacions entre els EUA i l’Iran a Islamabad?
