banca

CaixaBank estrena a València un nou model d'oficina

La següent oficina All in One s'obrirà a Francesc Macià, a Barcelona

En aquests espais, l'entitat donarà servei a tots els segments de negoci

zentauroepp50505604 valencia 21 10 2019 econom a  bancos  caixabank  caixabank p191021121030

zentauroepp50505604 valencia 21 10 2019 econom a bancos caixabank caixabank p191021121030 / A Miguel Lorenzo

2
Es llegeix en minuts
Nacho Herrero
Nacho Herrero

Periodista

ver +

CaixaBank ha inaugurat aquest dilluns al centre de València la seva primera oficinaAll in One, un nou espai on donarà servei a tots els seus segments de negoci però en el qual també espera oferir«experiències úniques»tant als seus clients com a aquells que no ho són.

Xiscu Costa, director territorial de CaixaBank al País Valencià, ha anunciat que la següent oficina All in One a obrir serà «probablement al novembre, a Barcelona, a Francesc Macià, un espai imponent». Se n’estudia una tercera a Madrid. 

«Si té èxit, que en tindrà, el banc pensarà a obrir-ne d’altres», ha augurat Costa, que també ha matisat que no es pot obrir «una oficina així» en qualsevol nucli i que seran complementàries a les 400 oficines Store que ja té l’entitat.

«Aquest model va una mica més enllà, ja que no només volem la satisfacció dels clients, sinó que hem vist que busquen un vincle emocional. L’experiència no només ha de ser diferencial, sinó que ha de ser única», ha explicat.

Edifici històric

En el cas d’aquesta primera All in One, s’ha obert en un històric edifici de 1913 al costat de la plaça de l’Ajuntament de la capital valenciana. «Són 2.200 metres quadrats i 85 empleats per donar serveis a gairebé 20.000 clients. Ara com ara, és l’espai financer més gran d’Europa», ha subratllat.

El directiu ha explicat que a aquesta oficina s’integren «equips especialistes de tots els segments de negoci de l’entitat per donar servei de banca de particulars, autònoms, emprenedors tecnològics, microempreses, pimes i grans empreses».  

Ho farà en un horari estès, de 8.30 a 18.30 de dilluns a dijous i fins a les 14.30 els divendres i s’hi podrà acudir amb cita prèvia o sense.

«Es conjuguen tots els serveis de l’entitat. Conjuga la part física i la digital, perquè quan algú vol solucionar alguna cosa de dia a dia va pel canal digital, però per a temes importants encara el canal físic té molta importància, i hem volgut traslladar el canal digital a la part física», va assenyalar.

L’oficina ha incorporat cinc caixers amb reconeixement facial / MIGUEL LORENZO

L’avenç tecnològic més destacat d’aquesta oficina, que el banc ja té a la seva seu social a València i també a la de Barcelona, és la implantació de cinc autoserveis amb reconeixement facial que analitza setze mil punts de la cara dels clients perquè no hagin d’introduir el pin per començar a operar. 

Costa ha afirmat que és difícil concretar el cost de cadascuna d’aquestes noves oficines. «Però és una inversió, no una despesa, perquè la satisfacció del client és més gran quan en surt», ha afirmat.

També hi ha una aplicació exclusiva per a aquestes oficines, que activa el perfil dels clients «quan fan el ‘check in’ i els envia una sèrie de missatges quan se’n van». Serveix, entre altres coses, perquè el seu gestor els atengui amb una tauleta bé en una de les taules rodones que existeixen o en una barra on poden prendre alguna cosa.

Notícies relacionades

A l’entrada d’aquestes oficines també s’ha creat un‘hospitality’amb un‘oasi urbans’amb sofàs, grans pantalles envoltants inspirades en la naturalesa i un espai per mostrar productes físics de socis de l’entitat, des de cotxes fins a telèfons. 

«Volem donar serveis a clients, però també a no clients per aportar experiències financeres o no», ha explicat. Hi ha de fet una programació mensual d’esdeveniments oberts al públic amb conferències i presentacions no estrictament financers.