previsió
CaixaBank confia que hi haurà Govern "en les pròximes setmanes"
El conseller delegat, Gonzalo Gortázar, es mostra confiat que hi haurà un pacte i que no s'hauran de convocar eleccions

zentauroepp49221755 caixabank190726113746 /
CaixaBank espera que no hi hagi noves eleccions malgrat el fracàs de la investidura de Pedro Sánchez aquest dijous passat i Gonzalo Gortázar, el seu conseller delegat, s’ha mostrat convençut que finalment hi haurà un pacte que les eviti, tot i que no ha volgut entrar en quin tipus d’acord i entre quins partits. "Confio que tot i que no hagi sigut a la primera puguin trobar una solució", ha indicat.
"La falta de govern no és una bona notícia i en aquest aspecte confiem i esperem que els representants elegits treballin en la pròximes setmanes per posar remei a aquesta situació. Estic segur que serà així”, ha assenyalat Gortázar en la presentació dels resultats del segon trimestre de l’any.
El directiu ha ressaltat que “seria convenient que en les pròximes setmanes s’arribés a un acord; hem elegit una sèrie de persones i estic convençut que treballaran per a això”.
Notícies relacionades“Soc molt dolent en aquests pronòstics però crec que el que està clar és que hi ha una sèrie de representants elegits que han tingut una primera oportunitat i ara tenen dos mesos per a una altra. El deure de tots ells és buscar la manera de fer-ho i només puc afegir que tinc confiança que ho aconseguiran”, ha afegit.
Això sí, el directiu no ha volgut entrar en com i entre quins partits ho han d’aconseguir. “Com i quin govern” és una cosa que no ens correspon a nosaltres, ha deixat anar Gortázar, que ha mostrat en qualsevol cas la disposició de CaixaBank per “col·laborar amb el nou govern i amb el govern en funcions”.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos