previsions
El Govern espanyol preveu un rècord de turistes estrangers i ingressos aquest estiu
Maroto estima que els visitants es gastaran aquesta campanya 33.908 milions d'euros, una xifra sense precedents
El Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme preveu que en els mesos d’estiu (entre el juliol i el setembre) Espanya tornarà a batre rècords en l’arribada de turistes internacionals i també en la despesa que faran.
Durant la temporada estival, se superaran els 29,6 milions de turistes estrangers a Espanya, xifra que suposarà un repunt de l’1,7% respecte als 29,1 milions aconseguits un any abans, ha anunciat aquest dimecres la ministra Reyes Maroto.
La previsió de despesa turística a l’estiu apunta que s’arribi ala xifra de 33.908 milions d’euros, cosa que representa un màxim històric i un increment interanual del 3,2% (1.079 milions més), ha destacat la ministra en una roda de premsa.
Temes:
- Entrevista a Oriol Mitjà, metge i investigador expert en malalties infeccioses Oriol Mitjà: "la depressió no és deixadesa, ni mandra. És un dolor que et treu les ganes de viure"
- Milers de professors col·lapsen el centre de BCN en una nova protesta històrica
- Les obres a les Tres Xemeneies acceleren la descontaminació
- Bad Gyal, en bucle, amb luxe i monotema
- La jutge constata que Adif va retirar, sense permís, 42 metres més de via a Adamuz
