Volkswagen vol retallar entre 5.000 i 7.000 llocs de treball
Les retallades afectaran les àrees administratives
La firma automobilística alemanya Volkswagen vol retallar uns 5.000 llocs de treball administratius fins al 2023 per reduir costos i negocia ara amb els representants dels treballadors, segons el 'Handelsblatt'.
El responsable del comitè d’empresa de VW, Bernd Osterloh, va dir en una entrevista amb el diari 'Braunschweiger Zeitung' que la companyia vol retallar entre 5.000 i 7.000 llocs de treball a causa de la introducció de moderns sistemes de tecnologia de la informació.
Notícies relacionadesLa direcció de la companyia negocia amb el comitè d’empresa de Volkswagen la reducció de llocs de treball, que començarà l’any que ve.
Volkswagen ha garantit l’ocupació a Alemanya fins al 2025, per la qual cosa no pot dur a terme acomiadaments forçosos.
Temes:
- Diagnòstic i salut mental Les entitats de salut mental reben amb escepticisme el gir del DSM: “Canvia el llenguatge, però no el paradigma”
- TELEVISIÓ I MAS La ràdio, ‘Pasapalabra’ i Bad Bunny
- Barcelona, protagonista Hunch, l’agència de models de més de 40 anys que trenca motlles
- La situació blaugrana Un Camp Nou autosuficient
- Jocs Olímpics d’hivern Castellet, el repte d’una llegenda olímpica
