NOVA GAMMA

Nestlé llançarà al març càpsules i cafè en gra i molt Starbucks

Els primers productes arribaran a Espanya "a finals del mes de març"

Nestlé llançarà al març càpsules i cafè en gra i molt Starbucks
2
Es llegeix en minuts
El Periódico

El gegant suís de l’alimentació Nestlé ha anunciat aquest dimecres el llançament mundial d’una nova gamma de productes Starbucks per disfrutar a casa que començarà a comercialitzar a Espanya a partir de "finals del mes de març", segons van confirmar a Europa Press des de la multinacional helvètica.

Aquesta nova gamma, que consta de 24 productes, incloent-hi cafè en gramolt, així com les primeres càpsules Starbucks per als sistemes de Nespresso Nescafé Dolce Gusto, suposa el primer llançament d’un producte des que les dues companyies es van unir formalment l’agost del 2018 per crear una aliança mundial en el segment del cafè.

A més d’Espanya, "en les pròximes setmanes" es produirà el llançament a Bèlgica, el Brasil, Xile, Mèxic, els Països Baixos i el Regne Unit, mentre que en els pròxims mesos aquests productes arribaran a mercats com la Xina, Alemanya o Suïssa.

"La decisió sobre quins mercats anaven primer va ser una decisió conjunta entre Nestlé i Starbucks", va declarar David Rennie, responsable del negoci estratègic de begudes de Nestlé.

A través d’aquesta aliança, Nestlé té els drets perpetus per comercialitzar productes de cafè i te de Starbucks per al mercat de gran consum fora de les cafeteries Starbucks, excloent-ne els productes llestos per beure.

"Amb Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ara té la millor cartera de cafès per delectar els consumidors de tot el món", ha afirmat Patrice Bula, vicepresident executiu i cap d’Unitats de Negocis Estratègiques, Màrqueting, Vendes i president de Nespresso.

"Els nostres dos equips han fet una feina excepcional en només sis mesos desenvolupant una gamma de nous cafès ‘premium’, elaborats amb compte i passió, combinant el coneixement de Nestlé en el món del cafè i sistemes amb l’experiència de Starbucks en el torrat i la barreja de cafès", ha afegit.

"L’anunci d’avui amplia encara més l’abast global de la marca Starbucks a mesura que ens expandim per nous canals com a part d’una aliança mundial de cafè amb Nestlé", ha assenyalat per la seva part John Culver, president del grup Starbucks International, Channel Development and Global Coffee and Tea.

"Estem molt satisfets de poder oferir els nostres cafès 'premium’ d’alta qualitat de Starbucks als clients per al seu consum a la llar a través dels sistemes més coneguts al món, Nespresso i Nescafé Dolce Gusto", ha dit.

Ambició

El directiu de Nestlé no ha ofert un objectiu de creixement de les vendes o de la quota de mercat de la companyia suïssa mitjançant aquest llançament, i s’ha limitat a remarcar que la companyia "és ambiciosa". "L’ambició és accelerar les vendes. Creiem que aquesta marca és complementària d’altres", ha assenyalat Bula.

Notícies relacionades

Quant a la seva distribució, el cap d’Unitats de Negocis Estratègiques, Màrqueting, Vendes i president de Nespresso ha explicat que aquesta línia de productes Starbucks no serà distribuïda a través dels canals exclusius de Nespresso.

"Starbucks no serà distribuïda en els canals exclusius de Nespresso. Tindrem Starbucks en supermercats, per descomptat en comerç electrònic i en botigues, però no a les ‘boutiques’ de Nespresso", ha assenyalat el directiu.

Temes:

Nestlé