Mercat per a empreses

Telefónica reorganitza la seva oferta per a empreses i l'agrupa en una sola marca

Amb el nom de 'Telefónica Empresas' l'operadora ofereix una solució integral dirigida a grans companyies i pimes

zentauroepp45566432 a woman walks into a telefonica office building in barcelona181029095229

zentauroepp45566432 a woman walks into a telefonica office building in barcelona181029095229 / ALBERT GEA

1
Es llegeix en minuts
S. L.

Telefónica reorganitza la seva oferta dirigida a les companyies amb el llançament de la marca 'Telefónica empresas’ en la qual aglutina totes les solucions de l’operadora en l’àmbit empresarial de cara a la transformació digital que s’acosta. "Es tracta de ser un integrador total per ajudar les companyies no només amb solucions individuals, sinó globals", va explicar durant la seva presentació la consellera delegada de Telefónica España, María Jesús Almanzor.

La nova marca agruparà les sis àrees de negoci de la companyia (connectivitat, núvol, seguretat, ‘big data’, IoT i ‘digital workplace’) a través d’un model que, a més, incorpora aliances amb grans companyies com són Amazon, Google, Microsoft o Cisco.  

A més, els empresaris tindran accés a totes les capacitats, serveis i solucions de les diverses unitats de negoci de la companyia com Eleven Paths, Acens, Luca, On the Spot, Wayra i Digital Retail amb una oferta dirigida a grans companyia però també a petites, així com al sector públic.

Notícies relacionades

"Telefónica Empresas vol ser el soci de confiança per dur a terme la transformació digital dels negocis en un moment en el qual la digitalització ja és una realitat i una necessitat per continuar creixent", va afegir el director executiu de Telefónica Business Solutions, José Cerdán.

Amb la nova marca, Telefónica aspira a posicionar-se com un jugador fonamental del mercat global en el segment empresarial.

Temes:

Telefónica