EVOLUCIÓ DES DE 1990
Cofidis, renovar-se per continuar avançant

cofidis
Les empreses evolucionen al ritme que marca la societat i, alhora, la seva imatge gràfica. Per això, un simple cop d’ull a com han canviat els logos d’una companyia (i els lemes que els acompanyen) al llarg dels anys serveix per constatar la seva adaptació als nous reptes que han anat sorgint i a les necessitats dels seus clients. Una cosa que encara és més significativa en elsector financer, un dels àmbits que més han evolucionat. Per això, els seus actors estan en constant adaptació. Cofidis és un bon cas per analitzar.
L’entitat porta almercat espanyol des de 1990 i, des d’aleshores, ha anat reposicionant-se a mesura que passaven els anys seguint una estratègia de creixement i consolidació al mercat, marcada per diferents fases.
Fins al 2013, l’empresa es posicionava amb una expressió clara i senzilla de la seva proposta de valor: 'Els diners directes’. Aquesta promesa reflectia el seu caràcter pioner en crèdit personal a distància. Amb pocs tràmits, sense preguntes innecessàries i de manera àgil, es podia obtenir un crèdit al consum.
Per això, el 2013 necessita difondre una idea més extensa: 'Els teus projectes tenen crèdit’. Un eslògan vigent durant cinc anys i que permetia ressaltar la seva àmplia gamma de productes de la mà de Crédito Proyecto, amb un dels tipus d’interès més competitius del mercat, i amb solucions de finançament a comerços, tant en punt de venda com en 'e-commerce'. En la divisió coneguda com a Partners, Cofidis ofereix ajornar el pagament de compres als consumidors a més de 20.000 establiments físics.
Acompanyar el client
Com a marca consolidada en el mercat espanyol, entre les tres primeres del 'top of mind' en entitats que ofereixen crèdit a Espanya des de fa anys, es recolza en diversos pilars, com és la seva experiència a l’hora d’acompanyar el client. L’equip de Cofidis aconsella els seus clients en crèdit i ofereix solucions adaptades i personalitzades. I ho fa perquè la missió de la companyia és comprometre’s amb els consumidors en la gestió del seu pressupost a llarg termini, oferint-los solucions financeres i assegurances comercialitzades a distància.
Partint d’això, s’obre una nova etapa per a Cofidis, que vol posicionar-se per al consumidor com una excel·lent alternativa al sector bancari, amb una relació estable i duradora. L’empresa acull el millor del sector financer –la llibertat, facilitat i agilitat– i el millor de Cofidis, amb el seu assessorament personalitzat, empatia, claredat i transparència.
Nou lema
Per això, el nou lema es defineix així:'Compta amb nosaltres’. Una afirmació que és un compromís, perquè Cofidis ofereix la possibilitat de construir una relació duradora sent un assessor de confiança que serà a tota hora amb els seus clients, acompanyant-los en les seves decisions sobre finançament.
En aquest sentit, a Cofidis volen que els consumidors comptin amb el seu assessorament, el seu coneixement, les seves solucions i el seu acompanyament. Perquè les decisions importants és millor compartir-les, volen que els clients comparteixin una mica més que diners, és a dir, conèixer els seus projectes i donar-los suport.
Vincle real
Notícies relacionadesA més, des de la companyia expliquen que es posen a la pell del client i viuen les seves decisions com si fossin les seves pròpies. Tot això per acompanyar-lo, crear un vincle real, una resposta a mida i evolucionar en positiu per fer-ho millor cada dia. “La vida real és plena de canvis, esperats i inesperats. Has de comptar amb moltes situacions que vindran com la universitat dels teus fills, canviar el cotxe, reformar la cuina, un caprici... Per tot això, volem que comptis amb nosaltres. Som aquí per compartir-les amb tu, perquè et sentis acompanyat i avalat”, expliquen des de Cofidis.
Una intenció que queda perfectament reflectida en el lema actual, 'Compta amb nosaltres’, que comença un recorregut que es preveu llarg i exitós.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes
- Psicologia ¿Sols acumular roba a la cadira? Això és el que la psicologia diu de tu
- Fitxatges Gonzalo Bernardos carrega contra Joan Garcia després del seu fitxatge pel Barça: "Ens ha ofès que ens hagis enganyat"
- Societat mercantil Renfe autoritzarà la setmana que ve la creació de la nova empresa que gestionarà Rodalies
- Atrapen a Empuriabrava un home acusat d'assassinar una dona a França