28 set 2020

Anar al contingut

sector energètic

Naturgy llança una nova marca per a la distribució elèctrica

UFD és ja el tercer operador espanyol en distribució d'electricitat

El Periódico

Naturgy llança una nova marca per a la distribució elèctrica

Maximo Garcia de la Paz

Naturgy ha llançat aquest dilluns UFD, la nova marca per al seu negoci de distribució elèctrica a Espanya, i inicia una nova etapa enfocada en el desenvolupament, tecnificació i digitalització de les seves xarxes elèctriques, aplicant la innovació per millorar la qualitat de subministrament.

Segons la companyia, UFD uneix conceptes bàsics del nou model de gestió de Naturgy per afrontar els reptes de futur i és una marca enfocada a la innovació, la digitalització i la simplicitat i contribueix a reforçar la nova etapa que ha iniciat Naturgy dins del pla estratègic 2018-2022.

El director d’UFD, Raúl Suáres, ha explicat que la nova marca aposta per un futur en què les xarxes de distribució d’electricitat tindran un "paper essencial" en la transició energètica cap a una economia més descarbonitzada, donant resposta a nous reptes energètics.

UFD és el tercer operador espanyol en distribució d’electricitat i opera a Galícia, Madrid, Castella-la Manxa i Castella i Lleó. La distribuïdora d’electricitat de Naturgy ha invertit més de 85 milions d’euros en el primer semestre del 2018, amb la qual cosa ha millorat la seva qualitat de subministrament elèctric a Espanya un 62,6% al tancament del primer semestre d’aquest any respecte al mateix període del 2017. La companyia compta amb més de 3.720.000 punts de subministrament, amb un creixement net anual de 18.602 punts, gràcies a una xarxa de gairebé 65.000 quilòmetres.