REACCIÓ EMPRESARIAL
Telefónica suspèn "amb caràcter immediat" la relació laboral amb Zaplana
L'exministre era assessor de l'empresa de comunicacions a l'Ârea d'Afers Públics

abertran42963919 valencia 16 4 12018 pol tica eduardo zaplana imparte la co180522091206 /
Telefónica ha decidit suspendre "amb caràcter immediat" la relació laboral que manté la companyia amb Eduardo Zaplana, després quel’exministre i expresident de la Generalitat Valenciana hagi sigut detingut aquest dimarts per la Guàrdia Civil acusat dels delictes de blanqueig de capitals, malversació i prevaricació, fins que s’aclareixi la seva situació.
“Telefónica suspèn amb caràcter immediat la relació laboral, a l’Àrea d’Afers Públics, que manté amb Eduardo Zaplana a l’espera de conèixer més detalls sobre la seva situació”, ha confirmat la companyia.
Notícies relacionadesZaplana va fitxar el setembre del 2008 per Telefónica com a delegat per a Europa, amb dependència directa de l’aleshores president de l’operadora, César Alierta, i va assumir els càrrecs de conseller de Telefónica O2 Europa i Telefónica O2 la República Txeca.
El desembre del 2008 va abandonar les seves responsabilitats com a delegat de la companyia per a Europa i va ser nomenat adjunt al secretari general tècnic de la presidència. El gener del 2012 va deixar de ser membre del consell de Telefónica Europa.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya
- Wimbledon Alcaraz entra a vuitens amb esforç davant un Struff molt combatiu
- Alemanya supera sense pietat la Polònia debutant de Pajor (2-0)
- Incompliment europeu El Barça ja pagarà 15 dels 60 milions d’una multa de la UEFA