Màrqueting
Marc Ros presidirà l'associació BCMA
Marc Ros, soci de l'agència Aftershare TV, juntament amb Risto Mejide, ha sigut escollit primer president de Branded Content Marketing Association (BCMA) a Espanya, organisme que té com a objectiu atendre les noves formes de comunicació més enllà de la publicitat convencional. L'associació espanyola neix com a part de BCMA International, de la qual és conseller delegat Andrew Carter, que va participar ahir amb Ros en la presentació de l'associació espanyola.
BCMA no té ànim de lucre i es proposa «ajudar les marques a convertir la seva comunicació en continguts útils i desitjats per les persones», va comentar Ros.
- Salut Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Fórmula 1 Màxima assistència a la carrera d’F1 a Montmeló en l’últim «GP d’Espanya» a Barcelona
- Adeu al mite del professor nadiu
- Disturbis «El salvatgisme d’una minoria de bàrbars»: Dos morts i més de 500 detinguts a França durant les celebracions del PSG
- Reforma profunda El zoo de Barcelona projecta reduir espècies i ajuntar-les en àrees que recreïn els seus hàbitats
- Acte a l’Escola Industrial Catalunya es proposa ampliar els seus polígons industrials per atraure més inversió estrangera
- Relacions entre socis ERC reconeix avenços amb el PSC en finançament i Rodalies, però demana concrecions: «El temps corre»
- Violència de gènere Crim brutal a Sentmenat: «Discutien molt, ell era molt masclista i ella s’havia cansat de mantenir-lo»
- Cop a una banda que robava DNIs, es disfressava com les víctimes i els retirava diners del banc
- «LAMINE COBRA EL QUE MEREIX» Guardiola desitja que Flick duri «molts anys al Barça»