NOVA IMATGE

Coca-Cola usa l'estratègia de marca única en els seus productes

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Coca-Cola ha llançat una nova estratègia de marca única que tenyirà de vermell tots els seus envasos amb l'objectiu de recuperar la identitat i connectar amb el consumidor per fer més fàcil la seva elecció en els lineals. Les diferents varietats de la família Coca-Cola, que inclou Coca-Cola, Coca-Cola Light i Coca-Cola Zero, s'unificaran sota una identitat i comunicació comunes. Després de la seva posada en marxa a Espanya, la intenció de la multinacional és implantar-la en altres països.

El director general de Coca-Cola per a Espanya i Portugal, Jorge Garduño, ha assenyalat durant la presentació de la nova estratègia que l'objectiu de la multinacional és «créixer i fer-ho de manera sostenible». «L'estratègia que es llança a Madrid és exemple d'aquest gran objectiu. A més, volem reconnectar amb el consumidor i situar la possibilitat d'elecció en el centre d'aquesta nova manera de comunicar», va explicar Garduño.