NOVA IMATGE
Coca-Cola usa l'estratègia de marca única en els seus productes
Coca-Cola ha llançat una nova estratègia de marca única que tenyirà de vermell tots els seus envasos amb l'objectiu de recuperar la identitat i connectar amb el consumidor per fer més fàcil la seva elecció en els lineals. Les diferents varietats de la família Coca-Cola, que inclou Coca-Cola, Coca-Cola Light i Coca-Cola Zero, s'unificaran sota una identitat i comunicació comunes. Després de la seva posada en marxa a Espanya, la intenció de la multinacional és implantar-la en altres països.
El director general de Coca-Cola per a Espanya i Portugal, Jorge Garduño, ha assenyalat durant la presentació de la nova estratègia que l'objectiu de la multinacional és «créixer i fer-ho de manera sostenible». «L'estratègia que es llança a Madrid és exemple d'aquest gran objectiu. A més, volem reconnectar amb el consumidor i situar la possibilitat d'elecció en el centre d'aquesta nova manera de comunicar», va explicar Garduño.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor