EXPANSIÓ COMERCIAL

Mobles amb personalitat

Kare Design, especialitzada en mobles de disseny, creix en el mercat espanyol de la mà de Casa Viva La catalana ha obert a Sant Cugat la segona franquícia a Espanya de la marca

2
Es llegeix en minuts
EVA MELÚS / BARCELONA

Després d'inaugurar una botiga a Consell de Cent de Barcelona, Casa Viva ha obert a Sant Cugat la segona franquícia a Espanya de la firma de mobiliari i decoració alemanya Kare Design, una marca de culte entre els estilistes més prestigiosos en tendències, que compta amb més de 70 punts de venda en 40 països. L'empresa catalana, que ha aconseguit l'exclusiva de les franquícies a Catalunya, ha invertit 1,25 milions d'euros en els dos espais i es planteja convertir en botiga a finals de gener el punt de productes Kare Design que té a Majadahonda (Madrid). Així mateix, ja treballa en l'obertura de tres noves franquícies durant el 2015. Dues a Reus i a Lleida i una tercera a Girona o bé a Tarragona. La marca alemanya està en contacte amb altres franquiciats per obrir una botiga més a Palma de Mallorca i una altra a Madrid durant aquest any.

Casa Viva compta amb 30 botigues pròpies repartides per Espanya en les quals ofereix productes de Kare Design des de fa una dècada, però el seu propietari, Germán Cid, opina que aquest és el moment ideal per obrir una botiga específica. «Les expectatives són bones, perquè en els últims anys han anat desapareixent moltes botigues de mobles a Barcelona i hi ha poques opcions per a persones que busquen mobles amb personalitat, però amb un termini d'entrega curt», explica l'empresari.

Un gran magatzem logístic a Sant Boi, que se suma al de Munic i un altre a l'Extrem Orient, serà el recurs estratègic per presentar batalla en les entregues al moment d'IKEA. «Les nostres entregues no seran immediates, però sí que seran molt ràpides, i els nostres productes, que en alguns casos poden ser una mica més cars però no gaire més, s'adapten als gustos de cada persona. Volem que tothom deixi de tenir els mateixos mobles i que pugui tenir accés als que realment s'adapten a la seva personalitat», explica Cid.

Menys el més corrent

Notícies relacionades

Seguint les propostes del catàleg de Kare Design i el seu recorregut lema: «tot menys el que és corrent i comú», la nova botiga de Barcelona, distribuïda en dues plantes, ofereix recreacions a partir de tres tipus d'ambients molt diferenciats: Elegance, més sobri; Modern Times, que presenta tocs retro, i Cosy Living, amb complicitat amb els materials naturals i el reciclatge.

Casa Viva espera tancar el 2014 amb uns 18 milions de facturació i planeja un creixement del 3% per al 2015, gràcies a un moviment d'expansió internacional que ha de portar la firma a Mèxic, Perú i Colòmbia.