TURISME
Iberostar obrirà un hotel a l'edifici de la botiga Apple del passeig de Gràcia
Amancio Ortega lloga l'immoble a la cadena de la família Fluxà, segons 'Expansión'

L’edifici del número 1 del passeig de Gràcia, on obrirà un hotel Iberostar. /
L'edifici de l'antiga seu de Banesto a Barcelona, al número 1 del passeig de Gràcia, serà finalment un hotel de quatre estrelles d'Iberostar. Les principals cadenes hoteleres s'havien interessat per aquest immoble, que actualment acull a la planta baixa i el soterrani una botiga d'Apple, per la seva bona ubicació (amb vistes a la plaça de Catalunya), però el seu propietari, l'amo de Zara, Amancio Ortega, s'ha decantat per Iberostar, segons publica aquest divendres 'Expansión'.
Ortega, a través del seu patrimonial Pontegadea, ha acordat la fórmula del lloguer, afegeix el diari. Per a Iberostar, grup controlat per la família Fluxà amb seu a Palma de Mallorca, suposaria el primer hotel a la ciutat de Barcelona. Obrirà les seves portes a mitjans del 2016, després d'una remodelació de l'edifici.
El propietari d'Inditex va comprar el local comercial de l'edifici el 2012 per 86 milions d'euros, i el gener passat va pagar 44 milions més a la Sareb (societat de gestió d'actius immobiliaris procedents de la reestructuració bancària) per la resta de l'immoble, que actualment és buit.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- La intrahistòria d’un canvi d’actitud Lamine sedueix Nico Williams
- Reforma de la llei Ultimàtum de Junts a Collboni pel 30% d'habitatge protegit: si no pacten abans d'agost, s'ajorna al 2028
- Bon Preu construirà un centre logístic a Parets del Vallès
- El repte d’atraure talent jove marca l’obertura del SIL
- BCN acull el primer Fòrum per a la Pau i la Seguretat a Europa
- Javier Escribano: "Estem explorant inversions industrials a Catalunya"
- L’FMI obriràla seva primera seu d’Espanya a València