reaccions
El món econòmic lamenta la mort de Botín
El president del BBVA i l'AEB presenten el seu condol al Santander i a la família

Francisco González (BBVA), Isidre Fainé (La Caixa) i Emilio Botín (Santander). /
El president del BBVA, Francisco González, ha lamentat la mort del president del Grup Santander, Emilio Botín, que ha mort aquesta nit a Madrid als 79 anys. En un comunicat, i en nom de BBVA, González transmet el condol per la mort de Botín i se suma al dolor de la seva família i del grup financer.
L'Associació Espanyola de Banca (AEB), ha manifestat "el seu més sentit condol per la mort de Botín, amb qui desapareix "una de les referències crucials de la història financera i bancària d'Espanya dels últims 30 anys".
"Botín deixa com a llegat un grup bancari modern i amb una gran presència internacional, així com un equip gestor que garanteix la continuïtat del Banco Santander com un dels primers grups financers del món", ha afegit l'AEB en un comunicat. "El seu llegat transcendeix, per tant, l'àmbit del grup bancari que va gestionar i s'estén a tot el món empresarial espanyol, on el seu record perdurarà com el del gran empresari que va ser", ha assegurat la patronal bancària.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»