reaccions
El món econòmic lamenta la mort de Botín
El president del BBVA i l'AEB presenten el seu condol al Santander i a la família
Francisco González (BBVA), Isidre Fainé (La Caixa) i Emilio Botín (Santander). /
El president del BBVA, Francisco González, ha lamentat la mort del president del Grup Santander, Emilio Botín, que ha mort aquesta nit a Madrid als 79 anys. En un comunicat, i en nom de BBVA, González transmet el condol per la mort de Botín i se suma al dolor de la seva família i del grup financer.
L'Associació Espanyola de Banca (AEB), ha manifestat "el seu més sentit condol per la mort de Botín, amb qui desapareix "una de les referències crucials de la història financera i bancària d'Espanya dels últims 30 anys".
"Botín deixa com a llegat un grup bancari modern i amb una gran presència internacional, així com un equip gestor que garanteix la continuïtat del Banco Santander com un dels primers grups financers del món", ha afegit l'AEB en un comunicat. "El seu llegat transcendeix, per tant, l'àmbit del grup bancari que va gestionar i s'estén a tot el món empresarial espanyol, on el seu record perdurarà com el del gran empresari que va ser", ha assegurat la patronal bancària.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
