NOVETAT
H&M llança la seva botiga 'on line' a Espanya
La web de la firma sueca també ofereix la línia per a la llar H&M Home
La firma de moda sueca Hennes & Mauritz (H&M) ha anunciat el llançament de la botiga 'on line', que estarà disponible a Espanya (excepte a les Illes Canàries) amb moda per a tota la família, així com la línia per a la llar H&M Home, segons ha informat la companyia en un comunicat.
"Estem entusiasmats amb l'arribada de H&M 'on line' a Espanya aquesta tardor, una cosa que els nostres clients estaven esperant ansiosos, ja que és el complement perfecte per a les nostres 150 botigues d'Espanya i l'oportunitat d'oferir als nostres clients la millor experiència de compra les 24 hores del dia", ha assegurat Doris Klein, directora general de H&M per a Espanya i Portugal.
L'ensenya de moda aposta per l''ecommerce' i a la botiga 'on line' ofereix als clients una gran varietat de roba i accessoris de dona, home, joves, així com talles grans per a dona i la línia premamà, a més d'una gamma completa de productes per a nens de totes les edats.
L'arribada de la plataforma 'on line' també aporta la línia per a la llar H&M Home, que només estava disponible a les botigues del centre comercial Parc Central de Tarragona, però que ara estarà accessible gràcies a la botiga d'internet, on els consumidors espanyols podran adquirir una selecció de productes per a cada espai de la casa, des de tovalloles, llençols, cortines, coixins i altres accessoris per a la llar en colors i estampats de tendència.
"A més de les nostres fantàstiques col·leccions per a tota la família, gràcies a H&M Home els clients podran accedir a les últimes novetats en decoració per a casa seva, sempre a la millor qualitat i a preus H&M", ha recalcat Doris Klein.
Notícies relacionadesLa línia de tèxtils i decoració per a la llar H&M Home va arribar al mercat la primavera del 2009, estant disponible fins a aquest moment en prop de 10 països. Una nova línia de decoració per a la llar, que naixia per competir amb l'ensenya de roba per a la llar del grup Inditex, Zara Home.
H&M amplia la seva aposta per l''ecommerce' amb la presència de la botiga 'on line' d'Espanya, que es converteix en l'onzè mercat en què està present amb la seva plataforma digital, després del llançament de Suècia, Dinamarca, Noruega, Finlàndia, Alemanya, Àustria, el Regne Unit, els Països Baixos, França i els Estats Units.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Veu en expansió Júlia Colom: «Fora d’Espanya no hi ha problema per fer una música ultralocal i aquí això encara s’ha de veure»
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Eleccions a la Gran Poma Zohran Mamdani, favorit a alcalde de Nova York: cinc claus del seu ascens meteòric i el desafiament per a Trump i l’aparell demòcrata
- Futbol Lamine Yamal anuncia la seva ruptura amb Nicki Nicole: «No ha sigut per cap infidelitat»
