NOVETAT

H&M llança la seva botiga 'on line' a Espanya

La web de la firma sueca també ofereix la línia per a la llar H&M Home

1
Es llegeix en minuts

La firma de moda sueca Hennes & Mauritz (H&M) ha anunciat el llançament de la botiga 'on line', que estarà disponible a Espanya (excepte a les Illes Canàries) amb moda per a tota la família, així com la línia per a la llar H&M Home, segons ha informat la companyia en un comunicat.

"Estem entusiasmats amb l'arribada de H&M 'on line' a Espanya aquesta tardor, una cosa que els nostres clients estaven esperant ansiosos, ja que és el complement perfecte per a les nostres 150 botigues d'Espanya i l'oportunitat d'oferir als nostres clients la millor experiència de compra les 24 hores del dia", ha assegurat Doris Klein, directora general de H&M per a Espanya i Portugal.

L'ensenya de moda aposta per l''ecommerce' i a la botiga 'on line' ofereix als clients una gran varietat de roba i accessoris de dona, home, joves, així com talles grans per a dona i la línia premamà, a més d'una gamma completa de productes per a nens de totes les edats.

L'arribada de la plataforma 'on line' també aporta la línia per a la llar H&M Home, que només estava disponible a les botigues del centre comercial Parc Central de Tarragona, però que ara estarà accessible gràcies a la botiga d'internet, on els consumidors espanyols podran adquirir una selecció de productes per a cada espai de la casa, des de tovalloles, llençols, cortines, coixins i altres accessoris per a la llar en colors i estampats de tendència.

"A més de les nostres fantàstiques col·leccions per a tota la família, gràcies a H&M Home els clients podran accedir a les últimes novetats en decoració per a casa seva, sempre a la millor qualitat i a preus H&M", ha recalcat Doris Klein.

Notícies relacionades

La línia de tèxtils i decoració per a la llar H&M Home va arribar al mercat la primavera del 2009, estant disponible fins a aquest moment en prop de 10 països. Una nova línia de decoració per a la llar, que naixia per competir amb l'ensenya de roba per a la llar del grup Inditex, Zara Home.

H&M amplia la seva aposta per l''ecommerce' amb la presència de la botiga 'on line' d'Espanya, que es converteix en l'onzè mercat en què està present amb la seva plataforma digital, després del llançament de Suècia, Dinamarca, Noruega, Finlàndia, Alemanya, Àustria, el Regne Unit, els Països Baixos, França i els Estats Units.

Temes:

H&M