Thyssen eliminarà 3.000 llocs de treball a tot el món
El grup alemany va registrar pèrdues de 822 milions d'euros el primer semestre
El grup alemany ThyssenKrupp ha anunciat aquest dimecres que eliminarà 3.000 llocs de treball administratius a tot el món per estalviar 250 milions d'euros els pròxims tres anys. Amb aquesta reducció de plantilla, de la qual previsiblement la meitat afectarà Alemanya, els llocs de treball en funcions administratives de l'empresa germànica passaran a rondar els 12.000.
La companyia alemanya ha comunicat avui que el primer semestre del seu any fiscal (finalitzat el 31 de març) va registrar unes pèrdues de 822 milions d'euros, xifra un 23% inferior al resultat, també negatiu, que va obtenir en l'exercici anterior.
Notícies relacionadesEls pròxims mesos, el grup industrial germànic s'anirà adaptant a la nova estructura, amb l'objectiu de començar a operar-hi a partir del mes d'octubre vinent.
La majoria dels efectes d'aquest pla d'estalvi de costos es realitzaran en el termini dels pròxims tres anys, segons ha indicat la companyia. A més, ThyssenKrupp ha assenyalat que revisarà en el futur "rutinàriament" la seva estructura per anar-la millorant i adaptant a les condicions existents en cada moment.
- Transport públic La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros
- Nens vulnerables Expedientat l’educador que va explicar a la ràdio la gestió de la DGAIA amb la nena abusada de 12 anys
- Ocupació Ni 10 ni 20 minuts, aquest és el temps de descans que tenen els treballadors durant la jornada laboral segons l'Estatut dels Treballadors
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"