OFERTA DE FEINA

Audi també busca enginyers espanyols

Seat seleccionarà 30 candidats per treballar dos anys a Alemanya

Fàbrica d’Audi a Ingolstadt (Alemanya).

Fàbrica d’Audi a Ingolstadt (Alemanya).

1
Es llegeix en minuts
A. FUENTES / Barcelona

El grupVolkswagen també ha recorregut al planter d'enginyers espanyols per treballar aAlemanya. Igual que altres multinacionals alemanyes, Volkswagen ha iniciat la recerca de 30 enginyers a través deSeat per recalar finalment en dos dels principals centres de treball d'Audi a Alemanya.

Notícies relacionades

Elprogramagaranteix formació i feina durant dos anys amb un contracte en pràctiques, un "sou competitiu", ajudes per pagar la vivenda a Alemanya i vols trimestrals a Espanya. A canvi, els candidats han de ser joves llicenciats, com a molt, fa quatre anys en alguna especialitat d'enginyeria superior, dominar l'alemany i disponibilitat per residir en la seu central d'Audi, a Ingolstadt, o el centre productiu de Neckarsulm. Els enginyers que entrin en el programa començaran la formació amb una estada de tres mesos a la fàbrica de Seat a Martorell.

La primera fase d'aquest programa va suposar la incorporació de 20 enginyers el desembre passat. Al finalitzar els dos anys, tots els candidats seleccionats tindran l'opció de seguir treballant al grup Volkswagen.