ANIVERSARI D'UNA EMPRESA TURÍSTICA
Halcón blaugrana
El FC Barcelona escull Halcón Viatges com a agència oficial per a l'any que ve
La firma celebra el seu 40è aniversari amb un canvi d'imatge i com a líder del sector a Espanya

Per molts anys 8 García Rascón, ahir, a Barcelona. /
L'agència de viatges líder a Espanya, Halcón Viatges, està d'enhorabona. I no només perquè celebra el 40è aniversari, sinó perquè ahir va aconseguir un compte molt especial: el del FC Barcelona. La companyia serà l'agència de viatges oficial del club blaugrana la temporada que ve, una decisió que el Barça va prendre«segons criteris de fiabilitat i estalvi econòmic».La firma, a més, transforma la seva imatge i la seva marca en Halconviajes.com per afrontar els reptes del futur.
«És un any molt especial per a nosaltres i volem celebrar-lo amb tota la pompa»,va assegurar hores abans de conèixer-se el resultat del concurs el director general de la companyia, Fernando García Rascón, a Barcelona. La profètica sentència es va veure recompensada hores després, però l'empresa fa molt temps que prepara un aniversari que busca ser molt notori.
Halcón Viatges va néixer el 1971, a Càceres, i a poc a poc va anar obrint oficines pel territori espanyol. El 1991, el seu fundador, Juan José Hidalgo, va adquirir la companyia Air Europa, cosa que li va permetre oferir paquets: vol més entrades a l'Expo, el Xacobeo, etcètera. Més tard va arribar Curro («¿Dónde está curro?») i, després, Viajes Ecuador. Avui, la companyia té 1.500 oficines i 3.000 treballadors, i l'any passat va facturar 1.348 milions, el 14,5% més que un any abans.
Quan va complir 20 anys Halcón Viatges va renovar la seva imatge, i ara, 20 anys després, torna a canviar-la. Aquesta vegada s'adequa als nous temps i integra el.com, però no oblida la seva filosofia de donar el millor servei. Per això, cada una de les agències tindrà la seva pròpia web: els clients, així, rebran ofertes personalitzades i podran gaudir d'avantatges com«comprar a internet i pagar a l'agència, o viceversa».La web de la companyia va facturar l'any passat 50 milions d'euros, i en aquest exercici esperen«més que doblar»les vendes: 114 milions.«Som els únics que oferim aquest model conjunt»,va reivindicar.
La companyia invertirà 6 milions d'euros en el canvi d'imatge i la campanya publicitària promocional, però no s'oblidarà de les sucursals a les ciutats, ja que aquest any obrirà 50 locals nous.
Socis contents
Notícies relacionadesUna de les sucursals que obrirà serà a les instal·lacions del FC Barcelona, on atendrà els socis. I és que l'atenció als seguidors és un dels criteris que, segons el club blaugrana, més s'han tingut en compte per acceptar l'oferta d'Halcón: seguir l'equip lluny del Camp Nou serà ara un 50% més barat. A més, el club s'estalviarà 800.000 euros en viatges en només un any, va explicar el FC Barcelona.
Si el RACC (proveïdor temporal) i Halcón es posen d'acord, l'agència podria agafar les regnes del club«immediatament».L'empresa, que va prestar els seus locals per recollir firmes per a Rosell durant la precampanya, ja és l'agència de vuit equips de Primera Divisió, 16 de Segona i de les federacions de bàsquet i handbol.
- Nova jubilació anticipada: quins treballadors podran retirar-se abans i quan entren en vigor els canvis
- Mobilització d'emergències Tallada la Ronda Litoral de Barcelona per un home pujat nu a un senyal
- ACCELERANT PER AL GAMPER El Barça presumeix del nou Camp Nou, "la vuitena meravella del món"
- Cita al fòrum Collboni elogia el Cruïlla com "el festival més amable" en el 15è aniversari
- EL DESIG DE L’ESTRELLA Renovació sense foto: faltava l’àvia Fátima
- fórmula 1 L’alonsomania desborda Barcelona
- Mobilitat sostenible Una quinzena de grans ciutats encara no multen els vehicles vetats
- Un registre ‘online’ permetrà a les ciutats multar a les ZBE
- CONTEXT Ja no hi ha excuses
- Prèvia de la cita a Barcelona Govern i autonomies topen abans de la Conferència de Presidents