NOVA OFERTA EN EL MERCAT DELS MÒBILS

Movistar llança un model de tarifa de trucades decreixent

Tots els usuaris de Pluraal es podran trucar entre ells a 0 € el minut

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Telefónica llançarà avui una nova tarifa de trucades per a mòbils. El sistema Pluraal està dirigida especialment a joves d’entre 18 i 25 anys i la seva contractació està oberta inicialment a tots els clients de Movistar.

Tots els usuaris d’aquesta operadora que es donin d’alta a partir d’avui en la tarifa Pluraal podran efectuar trucades entre ells a 0 euros per minut, sense horaris ni límit màxim de minuts mensuals, i només abonaran 17,4 cèntims (IVA inclòs) per establiment de trucades.

Si les trucades es fan a un número d’una altra operadora, a un telèfon fix o bé a un altre Movistar que no estigui apuntat a Pluraal, el preu d’aquestes trucades dependrà del nombre d’usuaris que ja s’hagin inscrit a la nova tarifa Pluraal. D’aquesta manera, com més persones s’hi adhereixin, més barates resultaran les tarifes de les trucades realitzades.

DARRERE MÉS CLIENTS / El preu inicial d’aquestes trucades efectuades a persones no adherides a Pluraal serà inicialment de 18 cèntims per minut (més IVA) en contracte i 38 cèntims per minut (més IVA) en targeta. Quan hi hagi més de 100.000 clients apuntats, les tarifes passaran a costar 16 cèntims per minut (més IVA) en contracte i 34 cèntims per minut (més IVA) en targeta.

Els preus aniran baixant progressivament fins a arribar al mig milió d’abonats a Pluraal. En aquest moment, les trucades passaran a costar 12 cèntims per minut per als usuaris amb contracte i 24 cèntims per minut per a targeta.

Notícies relacionades

La tarifa Pluraal, vàlida per a trucades amb origen i destí en territori espanyol, no té quota d’alta i serà gratis fins al 31 de desembre. Després tindrà una quota mensual d’1 euro (IVA inclòs). Els que vulguin contractar la tarifa Pluraal han de disposar d’algun contracte amb Movistar o alguna modalitat de targeta d’aquesta mateixa operadora.

Qui vulgui passar-se des d’una altra companyia a Movistar haurà de comptar amb un contracte bàsic compatible amb Pluraal, segons informa Telefónica. Mantindrà el seu consum mínim contractat (9 euros al mes), però se li aplicaran totes les condicions de la nova tarifa: trucades gratis entre tots els inscrits al model i preu decreixent per establiment de trucades i per connexió amb altres models de tarifa. H