Negocis digitals

El directiu d’Estrella Galícia, JJ Delgado, protagonitza el Cornellà Creació Fòrum d’octubre

El cicle de conferències Cornellà Creació presenta una nova sessió per tal de debatre i tractar temes d’actualitat

El directiu d’Estrella Galícia, JJ Delgado, protagonitza el Cornellà Creació Fòrum d’octubre

Cornellà Creació Fòrum

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Aquest divendres, 29 d’octubre, a les 13.30 h l’Auditori de Cornellà (Baix Llobregat) ha tornat a acollir una nova sessió del cicle de conferències Cornellà Creació amb l’objectiu de debatre i tractar temes d’actualitat. Amb aquesta jornada recupera el cent per cent d’aforament per primera vegada després de l’esclat de la pandèmia el 2019.

El ponent d’aquest mes ha sigut Juan José Delgado, més conegut com a JJ Delgado, és el mànager general de MOVE Estrella Galícia Business & Venturing, companyia a la qual va arribar en qualitat de Global Chief Digital Officer el 2017 procedent d’Amazon, on va ocupar el càrrec de director d’Amazon Marketing Services, Sud d’Europa entre el 2014 i el 2017 i on va ser el responsable directe de campanyes com el Black Friday o el Prime Day.

Negocis digitals

JJ Delgado ha parlat de nous models de negocis digitals, sentenciant que «les companyies no volen ser digitals, sinó que volen créixer com les digitals».

Segons el director de digitalització d’Estrella Galícia, vivim en una de les revolucions més grans de tota la història, «més fins i tot que la revolució industrial viscuda fa unes dècades». Es tracta de la revolució digital.

Notícies relacionades

En la seva intervenció, JJ Delgado manté que els gegants tecnològics són immunes a la pandèmia que han vist créixer de forma desorbitada els seus beneficis. Altres de les conclusions que s’extreuen de la conferència és que «la publicitat tradicional és obsoleta i que la publicitat digital sobrepassa en televisió». Dues companyies són les propietàries del futur: Facebook i Google que aglutinen al 50% de la inversió publicitària, afirma. Estem davant un profund canvi de paradigma.

Més notícies de Cornellà a l’edició local d’EL PERIÓDICO

Temes:

Empreses