L'humor de Berto Romero arriba a Cornellà
L'Auditori acull el xou 'Sigue con nosotros' dins de la programació de tardor
Berto Romero presenta aquest divendres, dia 8 de novembre, a L'Auditori de Cornellà 'Sigue con nosotros', un espectacle de la companyia el Cansancio en què l'humorista canta, balla i explica lliçons vitals que ha après al llarg de la seva vida.
Amb la presentació 'Alberto ha vuelto', el xou és una sessió de riure amb un únic protagonista que torna als escenaris a prop dels 40, convertit en un pare responsable i un còmic en la seva etapa de maduresa.
'Sigue con nosotros' forma part de la programació de tardor 'Teatre- L'Auditori', que té com a objectiu promoure la cultura i el teatre a la ciutat portant espectacles de qualitat a preus assequibles.
Notícies relacionadesL'entrada anticipada té un preu de 19 €, i de 23 € el dia de l'espectacle a la taquilla.
Llegiu més informacions de Cornellà a l'edició local
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Successos Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar
- En investigació El cap d’un dels bombers dels canvis de sexe fraudulents el defensa contra Interior
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Pederàstia a l'Església La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris